به گزارش خبرآنلاین؛ اسدالله درویش ‌امیری در جلسه با اعضای شورای اسلامی استان، با بیان اینکه شورای اسلامی استان باید به عنوان یک شورای فرادست، چهارچوب و اصول مشخصی برای فعالیت های خود انتخاب و تدوین کند، اظهار کرد: ضروری است تا شورای استان، ارتباط خود را با شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تقویت کرده و جلسات مشترک بیشتری برای نزدیکی و تعامل بیشتر برگزار کند.

وی با اشاره به اینکه موضوع حضور نماینده شورای استان در جلسات شورای برنامه ریزی پیگیری خواهد شد، افزود: حضور در جلسات شورای برنامه ریزی و کارگروه های ذیل آن توسط معاونت مربوطه انجام خواهد شد تا مشارکت اعضای شورای اسلامی استان در این جلسات، محقق شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه مسائل زیست محیطی در کشور و همچنین استان، یکی از تهدیدهای مهم محسوب می شود، گفت: مشکلات زیست محیطی در استان و کشور، یکی از تهدیدهایی است که به شدت سرزمین مان را تحت تاثیر قرار داده است که باید متناسب با اختیارات قانونی، با آن در سطح استان برخورد شود.

درویش امیری به موضوع توسعه جاده های اصلی و فرعی استان که توسط یکی از اعضای شورای استان مطرح شد، اشاره کرد و گفت: این موضوع همواره مورد توجه بوده و در آینده نیز با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد، چرا که بهبود وضعیت راه های ارتباطی، زیربنای توسعه محسوب می شود و باید توجه جدی به وضعیت راه های استان صورت گیرد.

استاندار زنجان یکی از مشکلات مهم برای توسعه راه های استان را محدودیت های مالی برشمرد و تاکید کرد: یکی از چالش های موجود در این راستا، نبود اعتبارات لازم است؛ به گونه ای که هم اکنون 800 میلیارد تومان، مطالبات پیمانکاران در استان از دولت در بخش های مختلف وجود دارد.

درویش امیری به وضعیت حضور سرمایه گذاران در شهرستان های مختلف استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه زمینه مناسبی برای حضور سرمایه گذاران در استان ایجاد شده؛ به طوری که به عنوان مثال راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در استان، یکی از اقدامات مهم انجام شده در این راستا می باشد که دستاوردهای خوبی نیز به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه برخی مشکلات در نظام اداری برای تسهیل امور سرمایه گذاران وجود دارد، تاکید کرد: مسائل اداری پیش روی سرمایه گذاران طی یک برنامه، بررسی و تحلیل شده و وضعیت برخورد دستگاه های اجرایی با سرمایه گذاران، رصد شده و پیگیری خواهد شد.

درویش امیری از اعضای شورای اسلامی استان به عنوان نمایندگان مردم در این شورا خواست مواردی را که موجب تعلل در فعالیت سرمایه گذاران توسط دستگاه های اجرایی می شود، معرفی کنند و گفت: با نظارت های مستمر عملکرد دستگاه های اجرایی مختلف در این بخش، تحرک بیشتری در نظام اداری استان در قبال سرمایه گذاران ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در خصوص کوتاهی و تخلف مدیران، تعلل نخواهیم کرد، افزود: در شرایط فعلی، کشور نیازمند مدیرانی چابک، متعهد، خلاق، دلسوز و اثرگذار است؛ چرا که مردم از مدیران کار و عملکرد موثر می خواهند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 876402
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.