به گزارش ایرنا، علیرضا جزء قاسمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از یکهزار و 571 انشعاب غیر مجاز شناسایی شده 878 مورد استاندارد سازی و تبدیل به انشعاب مجاز شده است.
به گفته وی، 693 مورد انشعاب غیرمجاز نیز در دست اقدام برای تبدیل به مجاز است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، بیشترین انشعاب غیر مجاز این استان را با بیش از یکهزار مورد در شهر زنجان و کمترین آن را در شهر آببر بیان کرد.
جزء قاسمی یادآورشد: از ابتدای امسال تاکنون علاوه بر شناسایی انشعاب های غیرمجاز بیش از 6 هزار و 900 کنتور معیوب نیز شناسایی و حدود هشت هزار مورد تعویض و استاندارد سازی شد که یکهزار و 100 مورد از این انشعاب ها مربوط به سال گذشته است.
وی خاطرنشان کرد: امسال 157 مورد معافیت حق انشعاب برای مساجد و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان زنجان اعمال شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان همچنین از کاهش پنج درصدی مصرف آب آشامیدنی در استان خبرداد و افزود: مصرف آب مشترکان از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 44 میلیون مترمکعب بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.
جزء قاسمی، کاهش پنج درصدی مصرف آب آشامیدنی در مشترکان شهری استان زنجان را اتفاقی بزرگ بیان کرد و یادآورشد: خوشبختانه با همکاری مردم و آگاهی بخشی موثر و اطلاع رسانی به موقع در سایه تعامل با رسانه ها توانستیم، در اوج بحران کم آبی کاهش مصرف را به وجود آوریم.
به گزارش ایرنا، آب آشامیدنی 11 روستا در شهر زنجان و تعدادی دیگر از روستاها درشهرهای صائین قلعه، آببر، ماهنشان و دندی توسط شرکت آب و فاضلاب شهری تامین می شود.
هم اکنون 725 هزار نفر در 21 شهر استان زنجان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان هستند.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.