لیلا بیگلی، سرپرست دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در استان زنجان با اعلام نتایج این جشنواره به خبرآنلاین گفت: علیرضا سلطانی، دیپلم افتخار بهترین کارگردانی را برای فیلم "آجی" از آن خود کرد و دیپلم افتخار بهترین پویانمایی نیز به انیمیشن "زندگی یک پروانه" به کارگردانی فیروزه پرگاریان تعلق گرفت.

وی ادامه داد: تندیس جشنواره و جایزه نقدی بهترین بازیگر زن به محبوبه نوری برای بازی در فیلم "آجی" رسید و دیپلم افتخار بهترین بازیگر به رکسانا رضایی، بازیگر فیلم "فرشتگان چگونه زاده می‌شوند" به کارگردانی شبنم طارمی تعلق گرفت. دیپلم افتخار بهترین تصویربرداری نیز برای فیلم‌های "آجی" و "تعبیر" به سیدجعفر موسوی رسید. ملیسا بیگلری جایزه بهترین بازیگر کودک را برای فیلم "باور" به کارگردانی بابک علوی دریافت کرد.

سرپرست دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در استان زنجان تاکید کرد: ١١ اثر از آثار فیلمسازان این استان به بخش مسابقه پنجمین جشنواره منطقه‌ای "افلاکیان" راه یافتند.

وی افزود: بر اساس انتخاب هیئت داوران پنج فیلم کوتاه "آجی" به کارگردانی علیرضا سلطانی، "باور" به کارگردانی بابک علوی، "تعبیر" به کارگردانی امیرحسن نظری، "چگونه فرشتگان زاده می‌شوند" به کارگردانی شبنم طارمی و "سرباز و شعبده باز" به کارگردانی ابوالفضل گلفام به بخش داستانی پنجمین جشنواره منطقه‌ای افلاکیان که در شهرستان میانه برگزار می‌شد، راه یافتند.

بیگلی در خصوص داوران این جشنواره گفت: اصغر نصیری، داود موثقی، مسعود توکلی، عباس طهماسبی و احمد کلانتری اعضای هیئت داوران پنجمین جشنواره منطقه‌ای "افلاکیان" بودند.

به گفته این مقام مسئول، در بخش انیمیشن نیز از هفت اثر راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره، چهار اثر از هنرمندان فیلمساز زنجانی شامل "بازتاب" ساخته جعفر صیادی، "تولد یک پروانه" ساخته فیروزه پرگاریان، "رویای سبز" ساخته رباب هاشمی و "قرار" ساخته مریم هاشم‌زاده بود.

در بخش مستند جشنواره منطقه‌ای 'افلاکیان' نیز فیلم "برای احمد" به کارگردانی جعفر موسوی با آثار دیگر به رقابت پرداخت. در بخش فیلمنامه نیز "حرف سکوت" به نویسندگی کاظم رستمی در بین آثار بخش مسابقه حضور داشت.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 860347
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.