به گزارش ایرنا و به نقل از اخبار روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شهرام مقدم، گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف، طرح نظارت و کنترل بر صنف عطاری های زنجان، توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در سطح شهر صائین قلعه اجرا شد.
وی افزود: استفاده از داروهای قاچاق و غیرمجاز سلامت افراد را به خطر می‌اندازد و افراد در برخورد با موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا در دی ماه سالجاری نیز، پلیس امنیت عمومی این استان در بازرسی از سه واحد صنفی عطاری فعال در شهر زنجان، موفق به کشف و ضبط 2 هزار و 836 عدد قرص ترامادول شدند و 15دی نیز 169 هزار عدد قرص ترامادول قاچاق، توسط پلیس شهرستان خدابنده از یک سوداگر مرگ در مسیر ارتباطی گرماب - خدابنده کشف شد.
هفدهم خرداد امسال نیز 88 هزار و 260 عدد انواع داروی خارجی قاچاق غیرمجاز به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیون پادیسان به دست آمد.
این میزان داروی قاچاق ترامادول که از غرب کشور به مقصد تهران بارگیری شده بود در مسیر ارتباطی 'زنجان - خرمدره' توسط پلیس آگاهی زنجان کشف شد.
در همین روز، تعداد 10 هزار عدد انواع قرص غیرمجاز نیز از درون یک دستگاه خودروی سواری پیکان در مسیر ارتباطی بیجار - خدابنده به دست آمد.
6085/6084
دریافت کننده: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.