بهادر زکی زاده شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه اردوی آمادگی تیم ملی در زنجان از روند و شرایط مطلوبی برخوردار است، افزود: این بازیکنان به لحاظ آمادگی و حضور توانمند در مسابقات بین المللی فجر که به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد در سطح مطلوب و مناسب هستند.
وی با بیان اینکه برای حضور مقتدرانه بازیکنان بزرگسال ایران در این دوره از مسابقات بین المللی بدمینتون فجر، سه مرحله اردوی آمادگی برگزار شده و اردوی مرحله چهارم نیز در زنجان درحال برگزاری است اظهار کرد: این بدمینتون بازان، زیر نظر غلام حسین مینایی از گیلان، غلامرضا باقری از زنجان و بهادر زکی زاده از تهران، تمرین می کنند.
زکی زاده افزود: اردوی آمادگی ملی پوشان در زنجان از روز پنجشنبه در شهر زنجان آغاز شده است و ساعت 23 فردا /یکشنبه/ خاتمه خواهد یافت و تمرینات نیز به صورت مرتب و منظم انجام می شود تا بازیکنان برای مسابقات فجر که از دوشنبه /16 بهمن جاری/ آغاز می شود آماده تر حاضر شوند.
وی تصریح کرد: مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران تا 19 بهمن جاری برگزار خواهد شد و بازیکنان شاخص خارجی از 14 کشور جهان در این رقابت ها حضور خواهند داشت.
زکی زاده، افزود: بدمینتون بازان کشورهای 'مالزی، هند و ویتنام' از حریفان اصلی بازیکنان ایران محسوب می شوند و قریب 6 بازیکن دارای رنکینگ 49 تا 89 جهان در بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر حضور خواهند داشت که سطح این رقابت ها را بالا خواهد برد.
سرمربی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان ایران گفت: بازیکنان ایران از تجربه خوب و بالایی برخوردار هستند و امید است در بخش انفرادی و 2 نفره مسابقات از رقبای خارجی پیشی بگیرند.
این اردوی آمادگی با حضور 55 بازیکن زن و مرد نوجوان، جوان و بزرگسال '25 زن و 30 مرد' و چهار سرمربی در آکادمی بین المللی بدمینتون واقع در اراضی پائین کوه شهر زنجان برپا شده است.
تمرینهای بازیکنان بانوان، نوجوان، جوان و بزرگسال از سوی فریبا جلالیان و سحر زمانیان و تمرینهای مردان جوان و بزرگسال نیز توسط مرتضی ولی دروی و سیدبهادر زکی زاده، انجام می گیرد.
بدمینتون بازان 15 کشور 'آلمان، ترکیه، هند، جمهوری آذربایجان، ویتنام، اردن، عراق، میانمار، استرالیا، مالزی، پرتغال، مکزیک، سوریه، مولداوی و ایران'، در این مسابقات حضور خواهند داشت.
6084/5068
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.