به گزارش ایرنا، سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه بامداد پنجشنبه هفته گذشته در منزل مقتول واقع در منطقه شمالغرب شهر زنجان و در مقابل چشمان همسر مقتول اتفاق افتاد.
وی اظهار کرد: همسر مقتول با دوست شوهرش تماس گرفته و مشکل خانوادگی را با قاتل در جریان می گذارد و نامبرده نیز به منظور میانجیگری به منزل دوستش می رود که در نهایت مشاجره میان آنها بالا گرفته و درگیری پیش می آید.
رحمتی ، افزود: قاتل در حین درگیری با استفاده از گلدان چند ضربه ای را به سر مقتول وارد می کند که در نهایت به مرگ رفیق چندین ساله اش که با یکدیگر رفت و آمد خانوادگی نیز داشتند منجر می شود.
وی تصریح کرد: قاتل پس از قتل، جسم بی جان مقتول را به داخل خودرو منتقل کرده و راهی حاشیه شهر می شود تا جسد را در زیر خاک پنهان کند و به همین منظور شروع به کندن قبر می کند اما با توجه به روشن شدن هوا از این کار منصرف می شود.
رحمتی ادامه داد: قاتل، قریب 30 ساعت جسد را در خودرو نگه می دارد و چون عرصه را بر خود تنگ می بیند موضوع جنایت و قتل را با پلیس درمیان می گذارد.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: قاتل در وهله نخست سعی می کند محل درگیری را داخل خوردو اعلام کند اما درایت و هوشیاری پلیس باعث می شود تا حقیقت بازگو شود.
رحمتی با بیان اینکه مقتول دارای 2 فرزند پسر و دختر است، افزود: قاتل متولد 61 و مقتول نیز متولد 48 می باشد و همسر مقتول نیز به خاطر از بین بردن ادله جرم، دستگیر می شود.
به گزارش ایرنا، 26 آذر امسال نیز در 'پارک ارم' شهر زنجان 2 دوست با یکدیگر درگیر می شوند که در نهایت یکی از طرفین درگیری براثر اصابت قمه به شدت از نواحی مختلف بدن مجروح و توسط قاتل به بیمارستان منتقل می شود اما به رغم تلاش پزشکان معالج، مصدوم که جوانی 29 ساله بود فوت می کند.
در 6 ماه نخست امسال 6 فقره قتل در استان زنجان صورت گرفته است که مقتولان شناسایی و قاتلان نیز دستگیر شدند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.