به گزارش ایرنا، فرامرز نیک سرشت شامگاه شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان افزود: در صورتی که یک واحد تولیدی متخلف در زمینه مسائل بهداشتی تعطیل شود، موفق هستیم چون از سلامت و جان مردم حمایت کرده ایم.
وی بر لزوم خودداری از تعصبات صنفی در زمینه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنایع تاکید کرد و یادآورشد: مسئولان نباید در مورد سلامت مردم تعلل داشته باشند و فعالیت واحدها صنفی و تولیدی متخلف در حوزه بهداشتی را اصلاح یا متوقف کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان هم در ادامه این جلسه گفت: طی 10 ماه امسال علاوه بر آنکه هیچ واحد تولیدی در استان تعطیل نشده، هفت واحد تولیدی تعطیل هم به چرخه فعالیت بازگشته است.
ناصر فغفوری با بیان اینکه در این مدت 85 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اجرایی شده است، اظهار کرد: زنجان همچنان از استان های پیشروی کشور در عملیاتی سازی مصوبات این کارگروه به شمار می رود.
وی به نهایی شدن سند شهرک صنعتی خرمدره که بیش از 10 سال بلاتکلیف بود اشاره و خاطرنشان کرد: این سند در اختیار سه بانک کشاورزی، صنعت و سپه قرار داشت و مشکلات متعددی برای واحدهای صنعتی مستقر در آن ایجاد کرده بود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه این مساله با پیگیری شخص استاندار مرتفع شد، گفت: از دوشنبه هفته گذشته روند صدور سند تک برگی برای واحدهای تولیدی مستقر در این شهرک صنعتی آغاز شده است.
وی به آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه ای شرکت مینو از شهریور امسال اشاره کرد و از پیشرفت 60 درصدی این طرح تاکنون خبر داد و افزود: این طرح توسعه ای تا پایان امسال یا اوایل سال آتی به بهره برداری می رسد.
شرکت مینو در شهرستان خرمدره قرار دارد و طرح توسعه آن برای ایجاد واحد تولید بیسکوئیت راه اندازی می شود.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.