سید ناصر موسوی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: عرضه تخم مرغ وارداتی به مصرف کنندگان بر اساس کارتن و شانه انجام می شود، قیمت ها بر اساس کیلویی تعریف نشده و هر شانه تخم مرغ وارداتی در مراکز عرضه شهرستان زنجان 12 هزار و 600 تومان تعیین شده که باید به دست مصرف کننده برسد.
وی اظهار کرد: هم اکنون 25 واحد مرغ و تخم مرغ فروشی در شهرستان زنجان به عرضه تخم مرغ وارداتی با قیمت متعارف تعیین شده اقدام می کنند.
نایب رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان شهرستان زنجان اعلام کرد: با توجه به موجودی تخم مرغ وارداتی دیگر واحدهای فعال در این صنف نیز می توانند برای عرضه این فرآورده وارداتی اقدام کنند.
موسوی تاکید کرد: عرضه این فرآورده خارج از این نرخ تعیین شده گرانفروشی محسوب می شود و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی در عرضه تخم مرغ مورد را با تماس از طریق شماره 33471008 اتحادیه مرغ و تخم مرغ فروشان برای بررسی اطلاع دهند.
وی ادامه داد: هم اکنون تخم مرغ داخلی بدون شانه هفت هزار و 500 و با شانه هفت هزار تومان برای مصرف کننده عرضه می شود.
به گزارش ایرنا، افزایش ناگهانی قیمت تخم مرغ از اواخر آذر امسال مصرف کنندگان این فرآورده را غافگیر کرده است و فعالان این عرصه، موارد بهداشتی در برخی از استان ها و افزایش نرخ نهاده های طیور را از عوامل افزایش قیمت آن بیان کردند.
جهاد کشاورزی و شرکت تعاونی مرغداران تخمگذار اقدام به واردات این فرآورده به منظور کاهش قیمت و رفاه حال مصرف کنندگان کردند.
7325/8068
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انشتاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.