معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان، طی 48 ساعت گذشته از سه قاچاقچی مواد مخدر در مجموع بیش از هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کرد.
سرهنگ اسماعیل اسماعیلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان سلطانیه با اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، در اتوبان 'زنجان – قزوین' در ورودی سه راهی این شهرستان به یک دستگاه خودروی چری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی اظهار کرد: ماموران پس از انتقال خودرو به مقر انتظامی و بازرسی آن مقدار 2 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف کردند که در این رابطه 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی شدند.
اسماعیلی تصریح کرد: از یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس نیز مقدار 6کیلو 870 گرم ماده مخدر از نوع تریاک توسط پلیس زنجان کشف شد.
وی افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر زنجان با همکاری عوامل کلانتری 14 و 15 در مسیر روردی شهر زنجان مستقر شده و پس از توقف خودرو یادشده 2 قاچاقچی حرفه ای را به جرم حمل و انتقال این مقدار مواد مخدر دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان نیز از کشف بیش از 58 هزار عدد مواد محترقه توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این استان خبر داد.
به گزارش ایرنا، در 6 ماه نخست امسال قریب 859 کیلوگرم انواع مخدر توسط پلیس مبارزه با موادمخدر زنجان کشف و ضبط شد که بیشترین نوع آن با 32 درصد به تریاک اختصاص داشت و 608 معتاد متجاهر نیز جمع آوری شد که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 46 درصد افزایش نشان می داد.
سرهنگ 'جعفر کردلو' افزود: با توجه به ماه های پایانی سال، طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه توسط پلیس زنجان به مرحله اجرا درآمد و در این راستا ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کار اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپو مواد محترقه و کشف 58 هزار و 301 عدد انواع مواد محترقه شدند که در این رابطه نیز یک نفر به عنوان متهم دستگیر شد.
وی اظهار کرد: به استناد قانون مجازات اسلامی هرگونه قاچاق، خرید و فروش مواد منفجره و محترقه غیرمجاز، جرم محسوب شده و مرتکبین به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهند شد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.