فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: 2 دستگاه از این خودروهای سرقتی که سواری پیکان و پراید بودند در نقاط مختلف شهر رها شده بودند که توسط ماموران انتظامی مستقر در کلانتری های 12 و 13، کشف شد.
سرهنگ مختار شیرمحمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک دستگاه خودروی پراید نیز توسط پلیس شهرستان ابهر کشف و در این رابطه یک سارق دستگیر شد و سارق یا سارقین 2 دستگاه خودروی دیگر نیز هنوز دستگیر نشده اند.
وی به صاحبان خودروها توصیه کرد وسایط نقلیه خود را به تجهیزات بازدارنده اعم از قفل فرمان، قفل پدال و دزدگیر مجهز کرده و از پارک کردن خودروهای خود در نقاط خلوت و محل های تاریک اجتناب کنند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس زنجان، بیش از یک هزار و 260 ثوب البسه قاچاق، 150 دست لوازم آشپزخانه و یک هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی نیز از درون یک دستگاه اتوبوس مسافربری و یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس درحال تردد در مسیر ارتباطی خدابنده - زنجان، توسط پلیس کشف و ضبط شد.
همچنین سارقی که مبادرت به سرقت از انبار کارخانه سیمان ایجرود کرده بود و سه سارق منزل و یک سارق اماکن خصوصی نیز با هوشیاری پلیس استان دستگیر و به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی شدند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.