به گزارش ایرنا، مسیح الله معصومی روز سه شنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز زنجان افزود: در سه ماه اخیر در حوزه های مختلف ، مدیریت شهری کارهایی نظیر راه اندازی اتوبوس خدمت، انضباط مالی، فعال کردن پروژه های راکد و نیمه تمام و مطالعه راه اندازی خطوط اتوبوسرانی بی آر تی را مورد توجه قرار داده است.
وی با بیان اینکه 'رویکرد شهرداری حل مسایل است نه سنگ اندازی' ، اظهار کرد: اصلاح ساختار و چارت در سازمانهای زیر مجموعه شهرداری ، ساماندهی نیروهای انسانی، ساماندهی ترافیک شهری، واگذاری خدمات به بخش خصوصی و ایجاد زمینه برای حضور سرمایه گذاران خارجی و داخلی و مشارکت آنان در اجرای طرح های شهری از برنامه های شهرداری زنجان است.
این مسئول خاطرنشان کرد: هنگام ورود به این شهر برنامه های کوتاه، میان و بلندت مدت را دسته بندی و در حوزه هشت گانه خدمات شهری طی2 مرحله به شورای شهر زنجان ارائه کردیم و موظف به اجرای برنامه های اعلام شده هستم و در این میان تمامی ظرفیت ها بکار گرفته خواهد شد.
معصومی افزود: یکی از اقدامات مهم شهرداری پرداخت حقوق معوقه بویژه پاکبانان زحمتکش شهرداری بود، زیرا این قشر در ارائه خدمات بهنیه شهری سهم بسزایی دارند و از طرفی در انتصابات نسبت به بکارگیری افراد بومی و مجرب شهرداری اقدام شده است.
وی بیان کرد: برای رسیدگی به مشکلات مردم، اتوبوس خدمت راه اندازی شده و مدیران مناطق موظف هستند با حضور در مناطق و محلات مختلف شهر در جریان مشکلات شهروندان قرار بگیرند و در این راستا با تهیه فرم های نظر سنجی مسائل در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی می شود.
شهردار زنجان ادامه داد: مدیریت شهری زنجان بر انجام کار تیمی اعتقاد دارد چرا که حوزه خدمات شهری بسیار گسترده بوده و به بکارگیری مشاوران مجرب نیاز دارد که برای اداره شهر و ارایه حدمات به شهروندان ایده های نو ارایه کنند.
معصومی خاطر نشان کرد: بر این اساس شهرداری نسبت به انتخاب پنج مشاور در حوزه های مختلف که دارای ایده و صاحب نظر هستند، اقدام کرده و متاسفانه در جایی عنوان شده بود که 10مشاور انتخاب شده که در جلسه ای با شورای شهر نسبت به شفاف سازی ان اقدام شد.
وی در پایان مشارکت شهروندان را در مدیریت شهری مهم خواند و تاکید کرد: راه اندازی سرای محله ها نمونه ای از مشارکت شهروندان در امور شهری است که در دستور کار این شهرداری قرار دارد.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا ) مرکز زنجان نیز در این دیدار گفت: ایرنا به عنوان رسانه رسمی نظام با سابقه 84 ساله در حوزه اطلاع رسانی در راستای اصل اعتدال رویدادهای همه ارکان نظام را پوشش داده و در خروجی هایش منتشر می کند.
اسماعیل جهانبخش افزود: اخبار مدیریت شهری به خاطر ارایه خدمات به شهروندان از جایگاه ویژه ای در ایرنا برخوردار است، برهمین اساس برای ارتباط موثر و دوسویه ضمن انتشار اخبار حوزه شهرداری و شورا، مطالبات مردمی نیز برای انعکاس به مسئولان و مدیران در این رسانه منتشر خواهد شد.
وی اظهار کرد: همچنین خبرگزاری جمهوری اسلامی در راستای وظیفه اطلاع رسانی مطالب منتشره در شبکه های اجتماعی را رصد و برای شفاف سازی نسبت به اطلاع رسانی دقیق اقدام می کند.
شهر زنجان به عنوان مرکز استان با سه منطقه شهرداری 430 هزار نفر جمعیت دارد.
7320/806
خبرنگار: اعظم شامی **انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.