به گزارش ایرنا، پیش از این رسول بیات از مهرماه سال گذشته 13 ماه فرماندار زنجان بود و از اواخر آبان ماه تاکنون نیز بهروز مهدوی سرپرست فرمانداری زنجان را برعهده داشت.
در حکم وزیر کشور آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم زنجان به سمت فرماندار شهرستان زنجان منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای 'مدظله العالی' موفق باشید.
به گزارش ایرنا ، رضا عسگری دانش آموخته رشته حقوق خصوصی با بیش از سه دهه سابقه کار پیش از انتصاب به عنوان فرماندار زنجان ، فرماندار شهرصنعتی البرز در استان قزوین بوده است.
وی چندین سال به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری زنجان و نیز بخشدار مرکزی زنجان در این شهرستان سابقه خدمت داشته است.
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه کرج ، سرپرست فرمانداری آبیک ، بخشدار آبیک، بخشدار مرکزی بویین زهرا، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین و بیش از یک دهه کار رسانه ای در ایرنا از جمله دیگر سوابق اجرایی عسگری بشمار می رود.
8068
دریافت و انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.