ایرج دست نشان روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: جلسات کمیسیون ماده 12 برای رسیدگی به تخلف شرکت ها و موسسه های حمل و نقل جاده ای برون شهری و کمیسیون ماده 11 برای رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل و نقل جاده ای برگزار می شود.
به گفته وی، از 235 تخلف، 219 مورد در کمیسیون ماده 11 و 16 مورد نیز در کمیسیون ماده 12 مورد بررسی و صدور رای قرار گرفت.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: ایجاد آرامش به ویژه در بخش های حمل و نقل مسافر و کالای همراه، از دغدغه های مهم و اساسی این اداره کل به شمار می رود که کاهش تخلفات شرکت ها و موسسه های حمل و نقل می تواند نقش اساسی در تحقق این امر داشته باشد.
دست نشان تاکید کرد: به منظور ارتقای ایمنی تردد و پیشگیری از تصادفات رانندگی نیز 82مورد از تابلوهای غیرمجاز از حاشیه راه‎های برون‌‌شهری استان زنجان جمع‌آوری شد.
وی اظهارکرد: تابلوها و ساخت ‌و ساز غیرمجاز در حریم جاده ها استقبال از پیامدهای ناگوار ترافیکی و ناامنی شدید در جاده هاست.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: بر‌اساس قانون ایمنی راه‌ها، نصب هرگونه تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم جاده ‌های فقط با مجوز این اداره‌ کل امکان پذیراست.
به گزارش ایرنا، استان زنجان با 37 شرکت‌ و موسسه مسافربری و یکهزار و 117 دستگاه ناوگان حمل و نقل برون شهری به مسافران خدمات ارائه می دهد.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.