سید مرتضی هاشمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر هیچ کمبود و نگرانی درباره میوه در بازار و میدان میوه و تره بار شهرستان زنجان وجود ندارد.
وی تاکید کرد: با وجود فراوانی میوه در این شهرستان، متاسفانه برخی از میوه فروشان در مناطق شمالی شهر زنجان اقدام به گرانفروشی می کنند.
رئیس اتحادیه میوه و تره بار شهرستان زنجان از ستاد بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خواست کنترل و بازدیدهای خود را به مناسبت شب یلدا در بازار میوه تشدید کند چرا که انگور بی دانه 6 هزار و 500 تومانی و دانه درشت شاهرودی سه هزار و 500 تا چهار هزار تومانی توسط برخی از میوه فروشان کیلویی 10 هزار تومان عرضه می شود.
هاشمی به قیمت هر کیلوگرم هندوانه میناب هزمرگان در میدان میوه و تره باز زنجان اشاره کردو افزود: قیمت این میوه از یکهزار و 800 تا یکهزار و 500 تومان است.
وی قیمت هرکیلوگرم پرتقال تامسون را یکهزار و 500 تا 2 هزار و 500 تومان اعلام کرد و یادآورشد: سیب سفید نیز از 2 هزار تا سه هزار و 500 تومان، سیب سفید انباری از یکهزار تا یکهزار و 500 تومان عرضه می شود.
به رئیس اتحادیه میوه و تره بار شهرستان زنجان، هر کیلوگرم سیب قرمز درجه یک میدان میوه نیز از 2 هزار تا سه هزار تومان است.
هاشمی، قیمت هر کیلوگرم انار درجه یک طارم و شیراز را 6 هزار و 500 تا چهار هزار و 500 تومان اعلام کرد.
وی اظهارکرد: قیمت هر کیلوگرم نارنگی یافا، معمولی و انشوی مرغوب از کیلویی یکهزار و 500 تا سه هزار و 500 تومان است.
به گفته، رییس اتحادیه میوه و تره بار شهرستان زنجان، شهروندان برای خرید میوه به ویژه هندانه شب یلدا هیچ عجله ای نداشته باشند چرا که طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه احتمال کاهش قیمت وجود دارد.
هاشمی خاطرنشان کرد: از روز شنبه نیز قیمت این میوه به شدت تنزل پیدا می کند.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.