دکتر علیرضا زراعتچی روز سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا افزود: اجرای طرح امداد زمستانی 96 مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان با اعلام آماده باش به 52 پایگاه شهری و جاده ای و اورژانس هوایی زنجان از روز دوشنبه /20 آذر/ آغاز شد.
وی زمان پایان این طرح زمستانی را 20 اسفند امسال ذکر و اظهار کرد: اجرای این طرح همزمان با اورژانس کشور آغاز شده است و طی این مدت تمام پایگاه های شهری و جاده ای استان به منظور ارایه خدمات درمانی به همشهریان و مسافران در آماده باش کامل خواهند بود.
زراعتچی افزود: تمهیدات لازم در خصوص فراخوان نیروهای خارج از شیفت برای مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما نیز صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: آمبولانس های کمک دار موجود در مراکز پایگاه های اورژانس نیز به تجهیزات فنی زمستانی ازجمله زنجیرچرخ، ضدیخ، وسایل گرمایشی، مجهز شده اند و برای انجام ماموریت در مناطق کوهستانی آماده هستند.
به گزارش ایرنا، طرح عملیاتی ترافیکی زمستانی سال 96 با شرکت دستگاه های خدمات رسان شامل پلیس راه و راهور، مدیریت بحران، راه و شهرسازی، شهرداری، هلال احمر، اورژانس، آتشنشانی، امداد خودرو و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان روز دوشنبه آغاز شد.
اجرای این طرح با رژه خودرویی پلیس راه و راهور و دیگر دستگاه های امدادی و خدمات رسان در محوطه ستاد فرماندهی استان واقع در بلوار 22 بهمن و با رمز یا رسول الله آغاز شد و تا 20 اسفند سالجاری نیز ادامه خواهد داشت.
طرح عملیاتی ترافیکی به صورت سالانه و با هدف ایمنی هرچه بهتر و بیشتر در جاده ها، ایجاد آرامش و رضایتمندی رانندگان و مسافران نوروزی، تسهیل در تردد و استفاده مطلوب و مناسب از امکانات و تجهیزات دراختیار و سفر امن و ایمن، اجرا می شود.
استان زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر جاده دارد که 200 کیلومتر آن آزادراه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی و روستایی است.
6084/6085
دریافت کننده: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.