به گزارش ایرنا، سردار اسکندر مومنی، روز دوشنبه جمع کارکنان ناجا زنجان، بر ارتباط مناسب و رعایت اخلاق حسنه در برخورد با مردم تاکید کرد و افزود: خدمت به مردم، وظیفه نیروی انتظامی است و اگر کاری انجام می دهیم منتی بر سر مردم نیست.
وی با بیان اینکه هر اتفاقی که در کشور رخ می دهد به حتم نیروی انتظامی در صحنه حاضر شده و با تمام توان پای کار می آید اظهار کرد: ناجا باید از هر فرصت ایجاد شده در جهت ارایه خدمت به مردم استفاده کند.
مومنی با اشاره به اینکه میانگین وقوع جرایم در کشور بدلیل تعامل خوب پلیس و مردم، رو به کاهش است، افزود: باید تلاش کنیم تا شرایط، بهتر از این باشد که به حتم بهبود شرایط در سایه همت و کار جهادی، امری شدنی است.
جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه ماموریت های پلیس بسیار سنگین است گفت: باید از لحاظ آموزش، مهارت، صیانت و پایبندی به مباحت دینی و اعتقادی به صورت ویژه به درون سازمان نگریست و ماموریت ها را درست انجام داد.
مومنی با تاکید براینکه تعامل پلیس با مردم در کسب موفقیت های ناجا بسیار تاثیرگذار است و باید در دادن جواب منفی به افراد هم برخوردها خوب و مناسب باشد، افزود: پلیس، مدام با مردم در ارتباط است و همواره در شادی ها و غم ها و جشن ها و مراسمات مذهبی و رخدادها، در کنار مردم قرار دارد.
وی به 2 ماموریت مهم ناجا در آبانماه سالجاری اشاره و تصریح کرد: ناجا، ماه گذشته بیش از 30 هزار نیرو را برای تامین نظم و امنیت در روز اربعین بسیج کرد تا پنج میلیون زائر به منظور زیارت از سه گذرگاه عبور کرده و در کمال امنیت و آرامش نیز وارد کشور شوند که این نعمت بزرگی است.
مومنی افزود: در زلزله غرب کشور نیز ناجا از همان لحظات نخست حادثه پای کار بود و در زمان حاضر نیز در محل هستند تا دستگاه های امداد رسان در امنیت کامل خدمات خود را در مناطق زلزه زده انجام دهند.
وی اظهار کرد: به خاطر همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس، کمترین ناامنی را در مناطق زلزله زده داشتیم و در واقع ناجا از این ماموریت مهم سربلند بیرون آمد.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری **انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.