شهرام میرزایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع 33 نفر اعزامی شامل 14 نفر از کارکنان اداری ، 19 نفر نجات گر در قالب هفت تیم امدادی،2 تیم اسکان اضطراری، سه تیم آوار برداری، یک تیم واکنش سریع، یک تیم آن ست (سگ های جستجوگر) را شامل می شود.
وی اظهار کرد: بر این اساس یک دستگاه خودروی کامیونت شامل 1000 کنسروو قلام دیگر غذایی برای زلزله زدگان مردم کرمانشاه اعزام شد.
میرزایی افزود: پس از وقوع زمین لرزه تمامی نیروها در حال آماده باش بودند که طی تماس با سازمان امداد و نجات کشور این استان آمادگی خود رابرای امداد رسانی در صورت نیاز اعلام کرد.
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون در استان مشکلی وجود ندارد و طی تماس با شعب، مردم ماهنشان و طارم بیش از سایر مناطق زمین لرزه را احساس کردند.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز گفت: یک ساعت پس از وقوع زلزله، اورژانس زنجان با 10 نفر عوامل اورژانس در قالب 2 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه تجهزیات کامل درمانی به کرمانشاه عزیمت کردند.
جواد مرادی افزود: همچنین صبح امروز /دوشنبه/ با هماهنگی مرکز EOC وزارت بهداشت و درمان، بالگرد اورژانس هوایی زنجان این استان را به مقصد کرمانشاه ترک گفت.
به گزارش ایرنا، زلزله 7.3 ریشتری که در سلیمانیه عراق به وقوع پیوست و در تعدادی از استان های کشور از جمله زنجان هم احساس شد، در این استان خسارتی نداشت.
به گزارش مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زلزله به بزرگی 7.3 در مقیاس ریشتر حوالی ساعت 21:48 دقیقه امشب حوالی منطقه ازگله کرمانشاه را لرزاند و این زمین لرزه در بسیاری از استان ها از غربی و شمالغربی کشور احساس شد.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.