به گزارش ایرنا، محمد عزیزی روز یکشنبه در نشست معاون وزیر ورزش و جوانان با هیات های ورزشی شهرستان در فرمانداری ابهر افزود: بیان تقاضا و درخواست ها در سفر مدیران ارشد به شهرستان ها رسمی متداول و لازم است ولی باید در بیان درخواست ها در حوزه ورزش به پروژه های نیمه تمام ورزشی کشور توجه داشته باشیم.
وی اظهار کرد: با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و تورم فعلی 12 هزار میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه های نیمه تمام ورزشی نیاز است.
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس تاکید کرد: با بودجه 400 میلیارد تومانی سال قبل وزارت ورزش با در نظرگرفتن تورم و ارزش پول امروز باید به مدت 30 سال هیچ کاری جز تکمیل پروژه های ورزشی در وزارت ورزش و جوانان انجام نگیرد تا این پروژه ها تکمیل شود از این رو باید انتظارات از وزارت ورزش تعدیل شود.
وی با اشاره به اینکه مجلس از محل ارزش افزوده حدود هزار و 100 میلیارد تومان به حوزه عمران وزارت ورزش اضافه کرده است، ابراز کرد در صورت تحقق 100 درصدی این مبلغ با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی فعلی تکمیل تمام پروژه های نیمه تمام فعلی 10 سال طول می کشد که تعدادی از این پروژه ها نیز در حوزه ما است.
عزیزی یادآور شد: تمرکز ما باید بر تکمیل ورزشگاه 3 هزار نفری باشد که چندین سال نیمه تمام رها شده بود و باید این ورزشگاه تکمیل شود تا بتوانیم میزبان مسابقات ورزشی در منطقه باشیم.
فرماندار شهرستان ابهر در این جلسه افزود: در سال های اخیر وضعیت اعتبارات و منابع مالی کشور مناسب نبوده و با این حال قدم های موثر و خوبی در حوزه ورزش شهرستان ابهر برداشته شده است.
وی تاکید کرد: تنها بودجه های دولتی نمی تواند پاسخگوی نیازهای ورزشی باشد و از این رو باید بخش خصوصی در حوزه ورزش فعالیت بیشتری داشته باشد.
حیدری بیان کرد: خوشبختانه در 8 ماه گذشته ورزشگاه 3 هزار نفری شهر ابهر پیشرفت خوبی را شاهد بوده و با همین روال امید است تا اردیبهشت سال 97 این ورزشگاه به بهره برداری برسد.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار : رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.