به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان جواد رحمتی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرستان ابهر، اظهار کرد: مسئولین باید برای اجرای برنامه های شهری و در راستای توسعه و عمران شهر، همکاری و تعامل مناسبی داشته باشند.
وی با اشاره به اهمیت ابلاغ طرح تفصیلی در شهرهای استان، افزود: در بحث طرح تفصیلی باید با دسته بندی خواسته ها، نیازها و اولویت بندی آنها و همچنین هماهنگی با سایر ادارات به منظور آگاهی از برنامه های اجرایی ادارات، بتوان به خوبی و با بهترین عملکرد، این طرح را در شهرها اجرایی کرد.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: شناساندن خواسته و نیازهای مردم و وظایف ادارات در زمان اجرا و ابلاغ طرح تفصیلی، یکی از اصول مدیریت شهری است که باید این حقوق و اصول به صورت متقابل بین مردم و مسئولین تبیین شود.
رحمتی با بیان اینکه از هر طرحی که در جهت توسعه شهرهای استان باشد، حمایت های لازم صورت خواهد گرفت، گفت: با ایجاد یک شهرک نمایشگاهی بزرگ جهت عرضه تولیدات و محصولات صنایع دستی و کشاورزی در شهرستان ابهر، می توان اقدامات مهمی برای توسعه این منطقه انجام داد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه به نظر می رسد در برخی مواقع، مراجعه مردم به ادارات جهت انجام امور خود غیر ضروری است، گفت: باید با اصلاح سیستم اداری، از اتلاف وقت مردم و حضور بی مورد آنها در ادارات کاسته شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 785492
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.