به گزارش ایرنا، شهرستان سلطانیه 36 هزار جمعیت دارد و در چند سال گذشته سرمایه گذاری در بخش های مختلف بویژه وررش مورد توجه قرار گرفته و توانسته نوجوانان و جوانان زیادی را به رشته های مختلف جذب کند.
بهزاد جعفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توجه مسئولان اسان در سالهای گذشته به این شهرستان موجب شده رشته های مختلف ورزشی و پروژهای عمرانی در سلطانیه روندی روبه رشد داشته باشد و نساط و شادابی جاری شود.
وی اظهار کرد: هم اکنون این شهرستان 23 هیات ورزشی دارد که از این تعداد 18 هیات فعال بوده و متقاضیان به راحتی می توانند در رشته های مورد علاقه خود ثبت نام کنند.
جعفری افزود: براساس برنامه ریزی هیات های رشته های پر طرفدار مانند فوتبال، دوچرخه سواری، موتوسواری،اسب سواری، والیبال ، کشتی، ورزشهای همگانی در این شهرستان ایجاد شده و طبق برنامه هیات هندبال نیز بزودی ایجاد خواهد شد.
وی بیان کرد: صعود فوتبال این شهرستان به لیگ دسته برتر استان و فعالیت 2 ورزشکار تکواندو کار سلطانیه ای در لیگ برتر کشوری جمله افتخارات کسب شده که این روند در سال های آینده بسیار چشمگیرتر خواهد بود.
رئیس اداره ورزش و جوانان سلطانیه خاطر نشان کرد: رشته های مختلف ورزشی نیز در روستاها رونق و نمود بیشتری دارد به طوری که روستای خیر آباد با جمعیت سه هزار نفری به عنوان پایلوت ورزش روستایی شهرستان لحاظ شده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این شهرستان یکهزار ورزشکار سازمان یافته دارد.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار : اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.