ناصر فغفوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس اطلاع رسانی وزارت کشور، زنجان پس از اصفهان در 6 ماهه نخست سال جاری با 88.8 درصد تحقق مصوبات کارگروه تسهیل، مقام دوم کشوری را از آن خود کرد.
وی یادآورشد: تاکنون این کارگروه 151 مصوبه اجرایی داشته و 19 مصوبه دیگر هم در دست پیگیری و تحقق است.
فغفوری اظهار کرد: از ابتدای ابلاغ برگزاری کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید تاکنون زنجان موفق به برگزاری 45 جلسه با حضور استاندار و مدیران تراز اول استانی شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در صورتی که این کارگروه فعال نمی شد، به حتم بسیاری از مشکلات در حوزه تولید و صنایع باقی می ماند و حل نمی شد.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه پرداخت تسهیلات طرح رونق هم زنجان پس از قزوین دومین استان کشور با بیشترین عملکرد است.
فغفوری ادامه داد: تاکنون قزوین موفق به پرداخت 920 میلیارد ریال و زنجان 750 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی متقاضی شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: این عملکرد بدون در نظر گرفتن وسعت و سهم استان ها ارزیابی شده و زنجان در مقامی بالاتر از بسیاری از استان های بزرگ کشور قرار گرفته است.
کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار برای رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان تشکیل می شود و اجرای مصوبات آن برای تمام مدیران الزامی است.
2 هزار و 700 میلیارد ریال برای نوسازی 135 واحد تولیدی، صنعتی و معدنی در قالب طرح رونق تولید اختصاص یافته است.
تسهیلات طرح رونق 300 هزار میلیارد ریال برای کل کشور است که 100 هزار میلیارد ریال آن برای سرمایه در گردش، 100 میلیارد ریال برای طرح های نیمه تمام و 100 میلیارد ریال برای بازسازی و نوسازی پیش بینی شده است.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.