سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برای پیشگیری از سوانح رانندگی لازم است رانندگان با احتیاط و دقت بیشتر رانندگی کنند تا ندامت و پشیمانی بار نیاید.
وی از رانندگان خودروها خواست با حوصله بیشتر و سرعت مطمئنه رانندگی و برای پیشگیری از سوانح از صحبت با تلفن همراه و خوردن و آشامیدن حین رانندگی به جد پرهیز کنند و نسبت به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بی تفاوت نباشند و برای رسیدن به مقصد شتاب و عجله نکنند.
شیرمحمدی به وقوع تصادفات وسایط نقلیه در طی 24 ساعت اخیر اشاره و اظهار کرد: طی مدت یاد شده، 6 فقره تصادف جرحی و خسارتی در مسیرهای ارتباطی این استان اتفاق افتاد و بر اثر این سوانح 9 نفر مصدوم و به منظور درمان به مراکز درمانی استان انتقال یافتند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بیشتر این تصادفهای رانندگی که ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان بود در اتوبان زنجان - قزوین اتفاق افتاد.
شیرمحمدی افزود: اگر رانندگان هنگام خستگی و خواب آلودگی در محلی ایمن توقف کنند و پس از استراحت ادامه مسیر دهند در این صورت میزان وقوع تصادفات رانندگی به طور چشمگیر کاهش یافته و جان رانندگان و سرنشینان با خطر و تهدید مواجه نخواهد شد.
به گزارش ایرنا، طی 6 ماهه نخست امسال 117 نفر بر اثر حوادث رانندگی در سطح استان زنجان جان خود را از دست دادند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال 11 درصد کاهش نشان می دهد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.