معاون اجرایی رقابت های لیگ برتر کبدی بانوان کشور گفت: مرحله مقدماتی این رقابت ها از 25 تا 28 مهر جاری با حضور قریب 210 ورزشکار و با قضاوت 18 داور از استان های مختلف در سالن شش هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد.
غلامرضا بهرامی هیدجی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ورزشکاران 15 استان کشور در مسابقات حضور داشتند، افزود: این رقابت ها در قالب 2 گروه یک و 2 و 2 بخش A و B برگزار شد که در نهایت تیم های گلستان، فارس، قوچان، گیلان، اصفهان، خراسان رضوی، اراک، مازندران، تهران و ایلام، به مرحله دوم این پیکارها که به صورت برفت و برگشت انجام خواهد شد راه یافتند.
وی اظهار کرد: تیم های یزد، زنجان، البرز، کرمان و قزوین به رغم تلاش وافر در مرحله مقدماتی از صعود به مرحله بعدی این رقابت ها بازماندند.
بهرامی هیدجی گفت: دکتر اعظم مقصودلو، استعدایاب فدراسیون هاکی و شایلا جین سرمربی هندوستانی تیم ملی کبدی بانوان در پیکارهای مرحله مقدماتی حضور داشتند.
وی افزود: نفرات برتر رقابت های مرحله دوم لیگ کبدی بانوان جهت حضور در اردوی تیم ملی و اعزام به مسابقات آسیایی 2017 جاکارتا در مالزی، برگزیده خواهند شد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.