به گزارش ایرنا، موضوع اشتغال از دغدغه های اصلی دولتمردان به شمار می رود و در این میان تلاش می شود با تخصیص اعتبارات لازم به ویژه ایجاد آن برای گروه های آسیب پذیر از بروز ناهنجاری های احتمالی جلوگیری شود.
این در حالی است که آسیب‌های اجتماعی' فقر' نیز در جامعه گسترش یافته و حاشیه‌نشینی، اعتیاد و طلاق موجب شده سرریز این آسیب ها متوجه نهادهای حمایتی ازجمله کمیته امداد شود.
هدایت صفری روز پنجشنبه در این ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت: از مجموع اعتبارات تخصیص‌یافته در حوزه اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان و از ابتدای امسال 30میلیارد تومان به بانک‌های استان ابلاغ‌شده است.
وی اظهار کرد: بر اساس الزامات موجود و طی برنامه ریزی انجام گرفته 15 میلیارد و 600میلیون تومان از مجموع اعتبارات مصوب برای اشتغال‌زایی مددجویان این نهاد در سال جاری و از طریق بانک ملی تامین شود.
این مسئول ادامه داد: بانکها همواره در انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال نیازمندان به‌درستی عمل کرده‌اند و رویکرد در پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نیز باید با نگاه حمایتگرانه و مددکارانه به امر اشتغال نیازمندان همراه باشد.
صفری تاکید کرد: هموار شدن مسیر اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در گرو همکاری مناسب بانکها در این بخش است.
وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری مناسب بانکها در سطح استان زنجان برنامه هدف‌گذاری شده در حوزه اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سال جاری محقق شود.
به گزارش ایرنا، سال گذشته با اعتباری بالغ‌بر 23میلیارد و 500میلیون تومان 2 هزار و 248 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان ایجاد شد.
هم اکنون 24 هزار خانوار با جمعیت 41هزار و 600نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد در سطح استان زنجان بهره‌مند هستند .
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده : رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.