جواد مرادی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه جرحی و خسارتی، حوالی ساعت 7 صبح امروز /25 مهر جاری/ در مسیر ارتباطی زرین رود از توابع شهرستان خدابنده، اتفاق افتاد.
وی اظهار کرد: هر 2 مصدوم این حادثه که حدود 24 سال سن داشتند ابتدا به درمانگاه زرین رود منتقل شدند که به خاطر آسیب دیدگی از نواحی مختلف بدن و وضعیت جسمانی نه چندان مناسب، با اورژانس هوایی به بیمارستان زنجان انتقال یافتند.
به گزارش ایرنا، 10 شهریور جاری نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر ارتباطی زنجان - طارم، موتورسوار جان خود را از دست داد.
این حادثه به علت تخطی موتورسوار از سرعت مطمئنه اتفاق افتاد و راکب موتورسیکلت بر اثر ضربات و صدمات وارده بر ناحیه سر به کام مرگ فرو رفت.
هفتم شهریور جاری نیز یک موتورسیکلت سوار در برخورد با عابر پیاده و واژگونی وسیله نقلیه در اختیار جان خود را از دست داد.
این حادثه تلخ منجر به فوت و جرح در یک جاده فرعی روستایی شهرستان خدابنده و به علت توجه نکردن موتورسوار به جلو رخ داد و عابر پیاده نیز از ناحیه پا دچار شکستگی و به منظور مداوا و درمان به بیمارستان امیرالمومنین این شهرستان منتقل شد.
به گفته رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان قریب 20 درصد از تصادفات رانندگی در جاده های زنجان مربوط به موتورسیکلت ها است که در شماری از این تصادفات راکب و سرنشینان موتورسیکلت به علت نداشتن کلاه ایمنی جان خود را از دست می دهند.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری **انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.