سردار علی آزادی روز جمعه در همایش بزرگ خانوادگی که با مشارکت کارکنان و خانواده های آنان و اقشار مختلف مردم شهر زنجان برگزار شد، افزود: ورزش کردن، نشان از توجه افراد به مقوله مهم سلامتی است و کسب سلامتی باید با نیت الهی و به منظور خدمت هرچه بیشتر به دیگر همنوعان باشد.
وی با بیان اینکه نعمت سلامتی وقتی ارزشمند است که به همنوعان خود خدمت کنیم، نعمت امنیت را نیز بسیار مهم خواند و اظهار کرد: تامین، حفظ و ارتقاء سطح امنیت بر عهده نیروهای مسلح ازجمله نیروی انتظامی است.
آزادی با تاکید براینکه همکاری و تعامل اقشار مختلف مردم در حفظ نظم و امنیت بسیار مهم است و نباید نادیده گرفته شود، افزود: نیروی انتظامی با تمام توان در راستای حفظ و ارتقا نظم و امنیت و پاسداری از ارزش های انقلاب و نظام، تلاش می کند و در این راه نیز شهدای بسیاری را تقدیم کرده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: نیروهای انتظامی همواره با تمام توان برای حفظ آرامش و امنیت مردم و جامعه تلاش می کند که این جای تقدیر دارد.
علی جوان با بیان اینکه نیروی انتظامی به حوزه سلامتی نیز ورود پیدا کرده است افزود: در جهان امروز، ورزش مهمترین شاخص محسوب می شود که نباید از این امر مهم غافل شد.
وی با بیان اینکه ورزش مولد است و باعث شادابی و سرزندگی افراد می شود اظهار کرد: در کشورهای بسیار پیشرفته قریب 80 درصد مردم به ورزش همگانی که ضامن سلامتی است می پردازند اما در ایران این میزان مابین 20 تا 25 درصد است که باید این مقوله مهم نهادینه تر شود.
جوان با بیان اینکه سلامتی بر اثر ورزش و فعالیت بدنی به دست می آید افزود: ورزش باید در میان خانواده ها نهادینه شود و از مادران انتظار می رود تمام افراد خانواده را به سمت و سوی ورزش سوق دهند.
در پایان این همایش به 40 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز مختلفی اهدا شد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.