به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در پیامی مشترک، سالروز آغاز هفته دفاع مقدس، همزمان با ایام ماه محرم، با ارج نهادن به رشادت های شهدا، ایثارگران و خانواده های آنان در 8 سال دفاع مقدس، پاسداشت این ایام را موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تقویت روح معنویت و طراوت اجتماعی به ویژه در میان نسل جوان و زمینه ساز استمرار فرهنگ متعالی ایرانی- اسلامی دانستند.
در این پیام آمده است؛
بسم الله الرحمان الرحیم
ایام هفته دفاع مقدس امسال که با شروع ماه محرم و نهضت سرخ عاشورا تقارن یافته، یادآور جانفشانی شهدا و ایثارگران عزیزی است که با اقتدا به ثارالله، مسیر آزادگی را برگزیدند. این ایام طلیعه جاودانه همبستگی ملی در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و میهن است که در دوران جنگ تحمیلی با نثار خون هزاران شهید و ایثارگری های جانبازان و آزادگان سرفراز در دفاع از حریم این سرزمین تجلی یافت و در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی به ثبت رسید.
موفقیت های امروز کشور و نظام اسلامی مرهون تلاش ها و رشادت های دلاورمردانی است که در دوران 8 سال دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند تا حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان نیفتد و امروزه نیز راه سرخ ایثار و مقاومت آن بزرگمردان تاریخ از سوی سرداران امنیت و آرامش، مدافعین حرم و دلاوران حوزه دیپلماسی دنبال می شود تا بار دیگر نقشه شوم دشمنان در خدشه دار کردن امنیت و آسایش مردم ایران عزیز و مقابله با توان علمی دانشمندان داخلی خنثی شود.
پاسداشت یاد و خاطره از خودگذشتگی های شهدا و ایثارگران و خانواده محترم آنان در این روزگار ضرورتی انکار ناپذیر است که ضمن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، به تقویت روح معنویت و طراوت اجتماعی به ویژه در میان نسل جوان منجر شده و زمینه ساز استمرار فرهنگ متعالی ایرانی- اسلامی خواهد بود.
ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، امید آن داریم که در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، در سایه رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا و رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت اله العظمی خامنه ای با انگیزه و تلاشی مضاعف در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام نهاده و همگان در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند.
3001/6085
دریافت کننده: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.