به گزارش ایرنا، همزمان با سراسر کشور مراسم جشن شکوفه‌ ها به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس شهرستان ابهر و به صورت نمادین با حضور شماری از مسئولان آموزش و پرورش استان و شهرستان ابهر در دبستان شهید فهمیده - شرف برگزار شد.
معاون پژوهش و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم با تبریک بهار تعلیم و تربیت و با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: تقارن ایام بازگشایی مدارس با ماه محرم ظرفیتی بی بدیل برای ترویج فرهنگ ناب حسینی در بین دانش آموزان است.
محمود سیفی نیا روز اول مدرسه برای دانش آموزان کلاس اولی را روزی خاطره انگیز و ماندگار دانست و بر لزوم تعامل مستمر و سازنده اولیا دانش آموزان کلاس اولی با معلمان و عوامل اجرایی مدارس در طول سال تحصیلی تاکید کرد.
وی با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: فرزندان این مرزو بوم با نثار جان خود و فداکاری های بی نظیر توانستند امنیت و آرامش واقعی را برای ما به ارمغان آوررده و عزت و سربلندی کشور را رقم بزنند.
مدیر آموزش و پرورش ابهر نیز با تبریک شروع سال تحصیلی جدید و قدردانی از تلاش های مجموعه خستگی ناپذیر نیروهای آموزش و پرورش، گفت: دانش آموزان سرمایه های اصلی کشور هستند و مهمترین دغدغه اولیا و مربیان در خانه و مدرسه موفقیت فرزندان و دانش آموزان است که این هدف با هماهنگی هر دو نهاد دست یافتنی خواهد بود.
موسی رضایی از آمادگی 198 مدرسه شهرستان برای ورود بیش از 26هزار دانش آموز از اول مهر خبر داد و افزود: امروز 2 هزار و 600 دانش آموز کلاس اولی ورود به عرصه علم و دانش را جشن می گیرند.
مراسم استقبال، اجرای سرود، عبور دانش آموزان کلاس اولی به ترتیب و در یک صف منظم از زیر قرآن و سرکشی از کلاس ها از دیگر برنامه های این آیین بود.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.