به گزارش ایرنا، علیرضا افشاری روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: رزمندگان و شهدای دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند و افتخار ما این است که طی 8 سال جنگ تحمیلی یک وجب از خاک مهین عزیزمان به دست دشمن نیفتاد و این دوران به فرموده مقام معظم رهبری اوج افتخارات کشور ما است.
وی خاطرنشان کرد: امروز روحیه شهادت طلبی و ایثارگری شهید حججی ها و شهدای مدافع حرم، کشور ما را بیمه کرده است و این شهدا هر کاری کردند در اوج کار خود تایید ولایت فقیه و خداوند را مدنظر داشتند.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه ابهر یادآور شد: شهادت زندگانی جاودانه یافتن و اوج تعالی است شهادت تکامل امان و نهایت خلوص قلب ها و انتخابی آزادانه و آگاهانه است که شهدا، رزمندگان و بسیجیان ما آزادنه و آگاهانه این راه را انتخاب کردند، امروز تکلیف ماست که نگذاریم دست های آلوده ای که می خواهند شهدا را از ما بگیرند به هدف خود برسند.
وی با اشاره به 90 عنوان برنامه متنوع سپاه به مناسبت هفته دفاع مقدس، ابراز کرد: باز نمایی عملیات ثامن الائمه به مدت چهار روز از شاخص ترین این برنامه ها است.
افشاری تصریح کرد: در روز 31 شهریور که روز معنویت، وحدت و سلامت نیروهای مسلح نام گذاری شده به همت هیات رزمندگان شهرستان دسته عزاداری به سمت مصلای نماز جمعه برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: همایش زنان ایثارگران و بسیجی، کارگاه آموزشی مهارت های زندگی، افتتاح چندین پروژه عمرانی پایگاه های بسیج شهری و روستایی، دیدار با امام جمعه های شهرستان، دیدار با خانوداه شهدا، نواختن زنگ مقاومت وسپاس در روز اول مهر در مدارس، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان و رونمایی از کتاب 'وداع آخر' زندگی نامه شهید ابراهیم ترکی نمونه هایی از برنامه های هفته دفاع مقدس در ابهر است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر در این جلسه افزود: دفاع مقدس از جمله حوادث تاریخ ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید آن را حفظ کنیم.
وی یاد آور شد: 31 شهریور روزی است که در سال 59 دشمن با حمایت شرق وغرب با تمام قوا به کشور ما حمله کرد و نیروهای مسلح ما در کنار مردم با تمام قوا در مقابل دشمنان ایستادگی و دفاع کردند که حتی یک وجب از خاک میهنمان به دست دشمن نیفتاد.
وی ابراز کرد: در دفاع مقدس شهدای ما کاری حسینی کردند و حال نوبت ماست که کاری زینبی کنیم، حضرت زینب (س) پس از واقعه کربلا از هر فرصتی و برنامه ای برای تبیین و تشریح واقعه کربلا استفاده کرد و اجازه نداد خون برادر شهیدش به همراه سایر شهدای کربلا پایمال شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر تاکید کرد: همه وظیفه داریم که پیام هفته دفاع مقدس را به گوش تمام مردم جهان و کشور برسانیم که چقدر شهدای ما مظلوم بودند.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.