به گزارش ایرنا، سردار کاظم یزدانی در آیین افتتاحیه نهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه استعدادیابی بسیج سراسر کشور در زنجان افزود: برای درخشش و کسب عنوان در میدانهای ورزشی ، نیاز به همت و تلاش مضاعف است و ورزشکاران، مربیان و فعالان این عرصه باید انجام کار سخت را در دستور کار خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه مطرح شدن در سطوح بین المللی نیازمند سخت کوشی و تلاش است، اظهار کرد: مدیران و برنامه ریزان نیز باید با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب، زمینه و بستر را برای فعالیت ورزشکاران فراهم کنند اما در این میان، همت شما ورزشکاران نیز در این خصوص تعیین ‌کننده است.
یزدانی با بیان اینکه همت و اراده می تواند ورزشکاران را به اوج برساند ، خاطرنشان کرد: اخلاق در کنار قهرمانی بسیار مهم است و قهرمان بدون اخلاق هیچ ارزشی ندارد و ورزشکاران باید از سجایای اخلاقی، معرفت، منش و روحیه پهلوانی، برخوردار باشند.
دبیرکل اجرایی این دوره از المپیاد فرهنگی ورزشی بسیج کشور اعلام کرد: در این المپیاد 950 ورزشکار منتخب و برتر از 120 پایگاه استعدادیابی بسیج کشور حضور دارند و در مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی (ع) زنجان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
علی بیگدلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تعداد عوامل اجرایی این المپیاد فرهنگی ورزشی را 150 نفر اعلام کرد و افزود: این المپیاد تا 24 شهریور جاری در بخش مردان و در رشته های جودو، تکواندو، کاراته، ووشو، تیر و کمان و تیراندازی با تفنگ بادی، برگزار می شود.
وی با بیان اینکه ورزشکاران استان های کرمان و خراسان رضوی در این المپیاد حضور ندارند اظهار کرد: قضاوت در این رقابت ها نیز بر عهده 100 داور خواهد بود.
در این برنامه از خانواده شهید مدافع حرم داود مرادخانی و همچنین شهید مقدم و شهید حمید مرادلو تجلیل و قدردانی شد.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.