معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان شامگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه فعالیت های تابستانی افزود: نوزاد از بدو تولد در حال یادگیری و شکوفایی استعدادهاست و بخشی از این یادگیری ها به طور مستمر در طول سال تحصیلی و بخشی دیگر در کنار این برنامه های آموزشی انجام می شود.
سیدمحمود سیفی نیا اظهار کرد: در کنار این برنامه های آموزشی و فعالیت های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان است که ورزشکاران، هنرمندان، دانشمندان و دیگر شخصیت های برجسته تربیت می شوند.
وی ادامه داد: افتخار آفرینی این قشر در عرصه های بین المللی از بطن فعالیت های تابستانی است چرا که استعدادها و خلاقیت دانش آموزان در همین فعالیت ها بروز می کند.
معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تابستان امسال بیش از 48 هزار نفر روز در فعالیت های تابستانی این استان در 430 مرکز فرهنگی هنری و مدارس شرکت کرده اند.
سیفی نیا تاکید کرد: در کنار فعالیت های تابستانی دانش آموزان در اوقات فراغت والدین آنها نیز از فعالیت های مختلف آموزش خانواده بهره مند شده اند.
وی خاطرنشان کرد: شرکت دانش آموزان در کلاس های تابستانی بر اساس علاقه آنها بوده و برگزاری این کلاس ها در کنار آموزش های درسی سال تحصیلی در شکوفایی استعدادها تاثیرگذار است.

** شرکت 1200 دانش آموز در کلاس های تابستانی شهر زنجان
مسئول کانون فرهنگی هنری سهروردی زنجان گفت: 1200 دانش آموز دختر و پسر تابستان امسال دررشته های مختلف هنری های دستی و تجسمی، نمایشی، ادبی، پژوهشی و هنرهای آوایی شرکت کرده بودند.
اکبر تقی لو ادامه داد: در کنار این تعداد دانش آموز 200 نفر از والدین نیز از برنامه های مختلف آموزش خانواده بهره مند شدند.
به گزارش ایرنا، فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی سالانه از نخستین روزهای تیر آغاز و نیمه دوم شهریور به پایان می رسد.
اداره ورزش و جوانان استان متولی اصلی برگزاری برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان بوده و آموزش و پرورش دبیرخانه این برنامه هاست.
آموزش و پرورش سالانه به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برای برگزاری هرچه با کیفیت این برنامه ها به طور جدی وارد عمل می شود.
در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از فعالیت های دانش آموزان دایر شده بود.
7325/608
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.