به گزارش ایرنا، در این مراسم که در مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان برگزار شد افراد حاضر با پخش شیرینی و اهدای گل از این فخرآفرینان، تقدیر و قدردانی کردند.
این ورزشکاران زنجانی نیز مراتب شادی و خوشحالی خود را از برگزار کنندگان این مراسم پرشور و باشکوه ابراز داشته و گفتند: تمام تلاش خود را در این رقابت ها برای کسب پیروزی و شادی مردم ایران به کار گرفتیم.
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: قایقرانان زن زنجانی در مسابقات قایقرانی 'روئینگ' آسیا هفت نشان طلا و سه نشان نقره کسب کردند.
محمد علی حمزه پور به درخشش قایقرانان زنجانی در این رقابت ها اشاره کرد و افزود: مهسا جاور و پریسا احمدی از زنجان 2 نشان طلا و فرشته رومی یک نشان نقره به دست آوردند.
در بخش مردان نیز مسعود محمدی یک نشان طلا و یک نشان نقره، بهمن نصیری یک طلا و یک نقره، سید مجتبی شجاعی نیز یک طلا کسب کردند.
وی اظهار کرد: قایقرانان زنجانی در این رقابت ها 2 مقام چهارمی با اختلاف 60 صدم ثانیه و یک مقام پنجمی نیز به دست آوردند و از کسب مدال بازماندند.
حمزه پور افزود: تیم ملی ایران در بخش تیمی پسران با درخشش قایقرانان زنجانی دوم شد و در بخش تیمی دختران نیز قهرمان آسیا شد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.