سرگرد محمدعلی عظیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برخورد 2 دستگاه خودروی سواری پراید و پژو 405 در مسیر ارتباطی روستای حسام آباد - گل تپه در شهرستان خدابنده، یک کشته برجا گذاشت.
وی اظهار کرد: این حادثه ساعت 20:15 چهارشنبه شب به علت انحراف به چپ راننده پراید اتفاق افتاد و سرنشینان مصدوم شده در خودروی پراید و پژو نیز به منظور مداوا راهی بیمارستان شدند.
عظیمی افزود: حوالی ساعت 16:30 عصر چهارشنبه نیز در کیلومتر 35 جاده زنجان - میانه، یک دستگاه کامیون کشنده با خودروی سواری پیکان برخورد کرد که راننده پیکان به علت شدت جراحات وارده، فوت کرد.
وی یادآور شد: ساعت 9 صبح چهارشنبه نیز یک دستگاه خودرو سواری تیبا در کیلومتر 83 اتوبان زنجان - قزوین بر اثر خستگی و خواب آلودگی راننده واژگون شد که این حادثه نیز 2 مصدوم داشت که به منظور درمان به بیمارستان انتقال یافتند.
عظیمی افزود: ساعت 16:30 چهارشنبه نیز در کیلومتر 63 خط جنوبی اتوبان زنجان - قزوین یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده واژگون شد و این راننده که از نواحی مختلف بدن دچار آسیب و جراحت شده بود به منظور مداوا و درمان به بیمارستان انتقال یافت.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.