میرحیدر رضوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرداخت بخشی از مالیاتی بر ارزش افزوده جمع آوری شده طی سال به شهرداری ها و دهیاری ها از وظایف این اداره کل محسوب می شود.
وی یادآورشد: مالیات بر ارزش افزوده جمع آوری شده از مودیان به شکل متمرکز با تدبیر متولیان به شهرها و روستاها پرداخت می شود.
رضوی اظهار کرد: سال گذشته 2 هزار و 660 میلیارد ریال از مالیات بخش اصناف، صنعت و معدن تقسیط شد.
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: این تقسیط مالیات و جرایم مالیاتی در راستای اجرای طرح رونق تولید و حمایت از این بخش انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: طی سال 95، 350 میلیارد ریال از جرایم مالیاتی واحدهای تولیدی، صنایع و اصناف بخشوده شد.
رضوی فرهنگ سازی برای جلب مشارکت مردم در پرداخت مالیات را از دیگر برنامه های سال گذشته این اداره کل اعلام کرد و ادامه داد: طی سال گذشته فرهنگ مالیاتی با نامگذاری معابر و بوستان ها به نام مالیات و با هزینه مالیات در شهرهای ابهر، سلطانیه، ماهنشان و دندی اشاعه شد.
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان اجرای طرح جامع مالیاتی و توسعه فضای خدمت رسانی به مودیان را از دیگر اقدامات انجام شده طی سال گذشته برشمرد و گفت: سامانه 1526 سال گذشته پاسخگو و مشاور 9 هزار و 892 مورد از مودیان بود.
سامانه جامع مالیاتی سال گذشته برای نخستین بار در کشور با حضور مسئولان سازمان امور مالیاتی و استاندار زنجان در فضایی به مساحت 500 متر مربع به بهره برداری رسید.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.