علی محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه درمان تامین اجتماعی استان افزود: اجرای فاز دوم طرح نظام ارجاع داخلی بیماران در تمامی مراکز درمانی تامین اجتماعی کشور و این استان از دیگر اقدامات ماندگار دولت به شمار می رود.
وی یادآوری کرد: خدمات بسیار ارزنده ای در بخش درمان استان زنجان در دولت یازدهم به نتیجه رسیده و این مهم در بخش های مختلف به خوبی نمایان است.
محمدی، با اشاره به ارتقای تجهیزات پزشکی مراکز درمانی استان ابراز کرد: تجهیز شدن بیمارستان امام حسین(ع) شهر زنجان به دستگاه سی تی اسکن و راه اندازی درمانگاه سهروردی بعنوان مرکز درمانی سطح یک در شهرستان خدابنده از جمله کارهای مهم و شاخص در این بخش بوده و علاوه بر آن طی دولت یازدهم بیش از 60 نفر از نیروهای تخصصی و کادر درمانی جذب کار شده اند.
وی بیان کرد: رویکرد سازمان به نهضت آی تی از مهمترین گامهای اساسی این سازمان در زمینه خدمات الکترونیکی است و بر این اساس تمامی دستگاه های رادیولوژی آنالوگ به دیجیتال نوسازی شده و شبکه های رایانه ها اصلاح و باند خطوط بین استانی نیز به مقدار قابل توجهی افزایش یافته است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: افزایش تختهای بیمارستانهای تامین اجتماعی در استان و اجرای طرح هتلینگ بیمارستانها از دیگر اقدامات مهم دولت تدبیر و امید بود و در 2 مرحله تختهای بیمارستان امام حسین (ع) از 100 به 125 و در نهایت به142 تخت مصوب ارتقاء یافت و در بیمارستان امید ابهر نیز از 50 تخت به 65 تخت مصوب رسید.
این مسئول، از اینترنتی شدن پذیرش های مراکز درمانی در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک تمامی مراکز درمانی استان به سیستم پذیرش بیماران بصورت اینترنتی مجهز خواهند شد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.
228 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 123 داروخانه و آزمایشگاه، 16 درمانگاه، 14 بیمارستان و کلینیک، 33 مرکز رادیو تراپی، سونوگرافی و فیریوتراپی، هشت شبکه بهداشت، 4 مرکز ام آر آی، سی تی اسکن، پزشکی هسته ای، رادیوتراپی کلینیک مهرانه با اداره کل تامین اجتماعی این استان طرف قرارداد هستند.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.