به گزارش خبرآنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، مجتبی نوری از مطالعه امکان اتصال شهرستان ماهنشان به استان آذربایجان شرقی با ایجاد راه ارتباطی از دهستان اوریاد خبر داد و افزود: بهسازی راه دسترسی به امامزاده علمدار (ع) و نصب تابلو معرفی امامزاده در آزاد راه زنجان - تبریز، اختصاص ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار از محل منابع دهیاری ها برای بهسازی معابر روستا در سالجاری بخشی از خدمات و اقدامات دولت یازدهم در شهرستان ماهنشان است.
وی ادامه داد: وجود امامزاده علمدار (ع) روستای پری منشأء خیر و برکات در شهرستان ماهنشان است و امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته زمینه رشد و توسعه هرچه بیشتر دهستان اوریاد و روستای پری را شاهد باشیم.
نوری به برخی از اقدامات و خدمات دولت تدبیر و امید در روستا پری در بخش های مختلف بهداشتی، عمرانی و ... اشاره کرد و افزود: در راستا بهره مندی همه افراد از اجرای پروژه های مربوط به طرح تحول نظام سلامت مرکز جامع خدمات سلامت با اعتبار بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان، خانه بهداشت با اعتبار بالغ بر۱۵۰ میلیون تومان و پانسیون پزشکان با اعتبار بالغ بر ۱۴۰ میلیون تومان در روستا پری درحال احداث هستند که با توجه به تخصیص صددرصدی اعتبارات مورد نیاز، این پروژه ها در کمترین زمان ممکن اجرا شده و به بهره برداری خواهند رسید.
وی با بیان اینکه تکمیل مرکز فوریت های پزشکی روستای پری با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان نیز از دیگر برنامه های دولت در این روستا است، ادامه داد: به منظور تکمیل شبکه فاضلاب و احداث تصفیه خانه تاکنون مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده و مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان نیز برای سال جاری منظور شده که با اختصاص آن، پروژه به بهره برداری خواهد رسید.
نوری از اختصاص یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار در سال جاری برای ادامه بهسازی و آسفالت راه روستایی پری - علم کندی خبر داد و گفت: عملیات گازرسانی به ۴۲ روستا شهرستان هم اکنون در حال اجراست و با عنایت به اقدامات و مطالعات صورت گرفته، عملیات گازرسانی به روستای پری نیز به زودی آغاز خواهد شد.
فرماندارشهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه هم اکنون مطالبی در فضای مجازی و حقیقی مبنی بر احتمال تعطیلی دبیرستان دخترانه روستای پری مشاهده می شود، تاکید کرد: با پیگیری های صورت گرفته دبیرستان روستای پری همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد و هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 716261
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.