ابوالفضل رستمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد این عملیات ها که با موفقیت انجام گرفت در ماه های فروردین ، اردیبهشت ، خرداد و تیر به ترتیب 182، 131، 176 و 185 مورد بود.
وی اظهار کرد: در مجموع 549 مورد خودرو آتش نشانی از 6 ایستگاه فعال در شهر زنجان به منظور امدادرسانی به محل وقوع حوادث اعزام شد.
رستمی تعداد خودروهای امدادی آتش نشانی به این عملیات ها را 659 دستگاه اعلام و خاطرنشان کرد: 294 مورد این عملیات ها آتش نشانی ، 174 مورد امداد و نجات و 191 مورد نیز بصورت متفرقه بود.
وی با بیان اینکه در این حوادث 10 نفر فوت و 22 نفر دچار جراحت شده بودند به نوع عملیات ها اشاره و اظهار کرد: این عملیات ها مربوط به حریق منزل، خودرو، مغازه، باغ و مرتع، وسایل گازسوز، وسایل برقی، سایت زباله، کارخانه و کارگاه، ضایعات، اماکن، تابلو تبلیغاتی، باز کردن در به منظور رهاسازی افراد گرفتارآمده ، رهاسازی از آسانسور، درآوردن انگشتری از انگشتان دست، حادثه تصادف رانندگی، نجات از چاه، رهاسازی حیوانات و اعضا بدن افراد گرفتار آمده، انفجار منزل مسکونی، غریق نجات، سه مورد خودکشی ، آبرسانی و آبکشی، بود.
رستمی افزود: عوامل آتش نشانی زنجان بطور 24 ساعت آماده برای اعزام به محل حوادث هستند و از عموم رانندگان و مردم درخواست می شود به محض دیدن خودروهای آتش نشانی و شنیدن صدای آژیر، مسیر را بلافاصله باز کنند تا در حضور به موقع و سریع عوامل آتش نشانی، خللی ایجاد نشود.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.