لیلا بیگلی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی از این فیلم ها با مشارکت 100در صدی دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در استان و تعدادی هم با مشارکت در ارائه تجهیزات به فیلمسازان تولید شدند.
وی ادامه داد: فیلم های کوتاه 'تعبیر'، 'آخرین شکار'، 'چشمان باز '، 'پرواز انحرافی'، 'عشق محل' و ' صدای سخن عشق' آثار ی هستند که به ترتیب توسط امیرحسین نظری، وحیدانصاری، حسن بیات، شبنم طارمی، وحید قاسمی و سعید محمدی طی چهار ماه گذشته در استان ساخته شدند.
مسئول دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در استان زنجان خاطرنشان کرد: با برگزاری دومین جشنواره استانی فیلم کوتاه 'ارزش' این فیلم ها برای نخستین بار در سطح استان اکران می شوند.
بیگلی به ضرورت حمایت مسئولان استانی از تولید فیلم کوتاه در زنجان تاکید کرد و افزود: با توجه به عدم بازگشت سرمایه در تولید فیلم کوتاه، انتظار می رود نگاه ویژه ای به این نوع فیلمسازی داشته باشیم تا جوانان علاقمند و با استعداد انگیزه لازم جهت فعالیت در این عرصه را داشته باشند.
به گزارش ایرنا، آموزش و تولید فیلم های کوتاه هنرجویی و حرفه ای، عکاسی و نمایش و نقد فیلم در طول سال از فعالیت های مهم انجمن سینمای جوانان ایران در استان زنجان است.
7312/8068
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.