به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه های نماز جمعه این شهر پس از دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و پرهیز از محرمات با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام صادق (ع) با اشاره به بخشی از نامه این امام همام به شیعیان، گفت: تقدم رضای خدا بر لذات دنیوی، پرهیز از آرای شخصی در دین و پرهیز از تجاوز به حقوق دیگران از ویژگی های تفکر شیعی است.
وی با اشاره به آزادسازی موصل و با تبریک این پیروزی بزرگ به مردم عراق و مراجع عظام، یادآور شد: آزادسازی موصل پایان خلافت خود خوانده داعش بود که درس ‌ها و عبرت های بسیاری دارد.
امام جمعه صائین قلعه تصریح کرد: این پیروزی چنان برای آمریکا سخت بود که وزیر دفاع آمریکا نتوانست عصبانیت خود را کنترل کند و خواستار تغییر نظام حاکم در ایران شده و گفته است کنار آمدن با ایران سخت است.
وی ابراز کرد: در جواب این یاوه‌ گویی ‌ها می گوییم شما سالیان درازی است که به دنبال تغییر نظام هستید ولی تاکنون هیچ غلطی نتوانستید کنید، بله کنار آمدن با ایران سخت است چون فریب ادعای پوچ مبارزه با تروریسم شما را نمی خورد، جواب ترقه بازی های عوامل شما را با موشک می دهد و با محبوبیت خود در منطقه شما را خوار و ذلیل می کند.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به سالروز تاسیس شورای قانون اساسی خاطرنشان کرد: مسئله شورای نگهبان یک مسئله مهم ومنحصربه فرد است شورای نگهبان ضامن ادامه حیات اسلامی است و در طول سی وچند سال گذشته با وجود همه هجمه ها و دشمنی ها وظیفه خود را به درستی انجام داده و از زحمات آنان قدردانی می کنیم.
وی در زمینه هفته مالیات، تاکید کرد: یکی از درآمدهای دولت دریافت مالیات می باشد و پرداخت به موقع آن موجب رشد، توسعه، عمران و آبادانی شهرها می شود اما باید دقت شود همچنانی که از حقوق کارمندان کسر می شود در رابطه با کسبه بنگاه های کوچک و بزرگ کارخانه ها رعایت انصاف و تناسب شغل ها در نظرگرفته شود.
امام جمعه صائین قلعه در پایان با گرامیداشت سالروز همبستگی ملی در دفاع از ارکان مقدس نظام و رهبری حضور مردم درصحنه و تبعیت از ولایت فقیه را رمز ماندگاری و عزت جامعه اسلامی برشمرده و بیان کرد:از مردم و مسئولان می خواهیم برای احیای امر به معروف ونهی از منکر این فریضه الهی توجه و اهتمام ویژه ای داشته باشند.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.