حسین سلطانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس وضعیت جوی امروز این استان صاف و در بعداز ظهر با افزایش ابر، گرد و غبار و در برخی نقاط نیز وزش باد شدید به 40 تا 60 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.
وی اظهار کرد: آسمان روز دوشنبه این استان غالبا صاف و در برخی نقاط با وزش باد شدید همراه خواهد بود و طی روز سه شنبه نیز همین وضعیت وجود دارد که به تدریج افزایش دما به وقوع خواهد پیوست.
سلطانی افزود: طی امروز و فردا دمای هوای این استان تغییر چندانی نخواهد کرد اما از روز سه شنبه تا پایان هفته جاری هوای گرم در این استان حاکم خواهد شد.
وی بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن عید سعید فطر و پیش بینی بارش های پراکنده برای نوار شمالی و شمال غربی توصیه می شود، افرادی که قصد سفر به این استان ها را دارند از وضعیت جوی مقصد و مسیر خود از طریق سامانه هواگوی 134 و سایت سازمان هواشناسی به نشانی www.irimo.ir اطلاع حاصل کنند.
سلطانی خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته زنجان با 13 درجه و ماهنشان با 32 درجه بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرم ترین شهرهای این استان بود و دمای فعلی شهر زنجان نیز 19 درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت 2 درجه افزایش نشان می دهد.
به گفته وی، دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان نیز طی 24 ساعت گذشته به ترتیب 13 و 32 درجه بالای صفر بوده است.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.