اسدالله درویش امیری روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال شرایط منطقه و جهان قدری تفاوت کرده است و حکام منطقه با مشاهده اقتدار جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با داعش، نسبت به مواضع اسلام ستیزی خود نشینی کردند.
وی یادآورشد: در صورتی که امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب نکرده بودند، به حتم اسرائیل و آمریکا با کمک برخی از حکام منطقه که خود فروخته هستند، فلسطین را به نابودی کشانده بودند.
درویش امیری اظهار کرد: زنجانیان با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس علاوه بر اعلام حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین، عقیده خود نسبت به دشمنان نظام و اسلام را نشان دادند.
استاندار زنجان گفت: زنجانیان به همه مخالفان و دشمنان جمهوری اسلامی به خصوص داعشی و تروریست ها اعلام کردند که همانگونه که ما با تروریست جنگیدیم با شما هم می جنگیم.
به گزارش ایرنا ، امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.