به گزارش ایرنا، علی حیدری شامگاه پنجشنبه در مراسم روز اصناف در اتاق اصناف شهرستان ابهر با انتقاد از باطل کردن پروانه برخی از افراد، اظهار کرد: باطل کردن پروانه یک فرد به معنی باطل کردن شناسنامه اوست.
وی افزود: در گذشته بازار و بازاریان بسیار فعال بودند و تصمیم سازی می کردند و باز هم می تواند مانند گذشته موثر باشند.
فرماندار ابهر تصریح کرد: روز شنبه میزبان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در شهرستان ابهر هستیم و در این دیدار نمایندگان بازاریان می توانند حضور یابند و مشکلات خود را در حوزه مالیات بیان کنند.
وی در زمینه فروشگاه های زنجیره ای بزرگ در شهرستان ابهر، یادآور شد: این موضوع در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت است و حداقل کار ما در شهرستان ابهر این بود که مانع گسترش این فروشگاه ها شویم و دیگر این فروشگاه ها درشهرستان مجوز فعالیت دریافت نمی کنند.
حیدری رکورد بازار در چند سال اخیر را ناشی از دلایل مختلف دانست و گفت: باید مسائل و مشکلات بازاریان شنیده شود و راه حل و راهکاری مناسب را برای حل آن پیش ببریم.
وی با اشاره به حدود 10 تا 20 پروژه کوچک و متوسطی که در طول سال در شهرستان ابهرانجام می شود، خاطرنشان کرد: وظیفه می دانیم در حوزه صنعت و اشتغال شهرستان اقدامات موثری انجام دهیم چرا که در صورت بهبود وضعیت اشتغال و صنعت گردش مالی نیز بهبود می یابد.
فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به تعدادی از پروژه های درحال احداث شهر ابهر بیان کرد: وظیفه داشتیم بیمارستان و ورزشگاه شهر ابهر که از مدت ها قبل ساخت آن آغاز شده بود را به نتیجه برسانیم که خوشبختانه این بیمارستان در آینده ای نزدیک با حضور مسئولان کشوری افتتاح می شود و امیدواریم ورزشگاه 3 هزار نفری تا پایان سال افتتاح شود.
وی با اشاره به پروژه آب شرب شهرستان ابهر نیز افزود: برای بهره برداری از پروژه آب شرب شهرستان ابهر نیز تلاش های بسیاری به عمل آمده و این پروژه به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
حیدری تصریح کرد: 5 واحد از پروژه 4 باند کردن مسیر قروه تا پایان حوزه ابهر انجام شده و مابقی پروژه نیز در حال اقدام است و مشکلات مربوط به راه ابهر تا قیدار نیز حل شده است.
امام جمعه ابهر نیز در این جلسه افزود: نماز جمعه رزق و روزی را افزایش می دهد و اگر کسی نماز شب بخواند بازارش کساد نمی شود.
وی بیان کرد: اگر شخص بازاری حلال و حرام را رعایت کند رزق و روزی او از جایی که فکر نمی کند می آید.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.