محسن داودی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: 924 نفر در سال گذشته از آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی و پایدارسازی طرح اشتغال بهره مند و علاوه بر این 198 نفر از طریق کاریابی ها مشغول به کار شدند.
رئیس کمیته امداد شهرستان ابهر ابراز کرد: سال گذشته طرح های بسیار متنوعی از طریق این نهاد در شهرستان ابهر اجرا شده است و مردم در سطح شهرها و روستاها از آن بهره مند شدند.
وی با اشاره به طرح معنوی حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین، یادآور شد: این طرح در راستای حل مشکلات مادی و معنوی این فرزندان بسیار تاثیر گذار بوده است.
داودی با اشاره به وجود 193 فرزند یتیم در شهرستان ابهر، افزود: 354 کودک در قالب طرح محسنین که دارای سرپرست بیمار و از کار افتاده و بی سرپرست هستند در ابهر وجود دارد.
وی بیان کرد: 1856 حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین در سال 95 به میزان هفت میلیارد و 700 میلیون ریال به فرزندان تحت پوشش کمک کردند.
رئیس کمیته امداد شهرستان ابهر تصریح کرد: سرانه ایتام شهرستان ابهر 2 میلیون و 500 هزار ریال است که بر اساس هدفگذاری ها این میزان امسال باید به سه میلیون ریال افزایش یابد.
وی با اشاره به اینکه سرانه فرزندان محسنین 500 هزار ریال است، خاطرنشان کرد: امسال این سرانه باید به یک میلیون و 200هزار ریال افزایش یابد.
داودی افزود: هر کودک یتیم به طور متوسط 6 حامی و هر کودک در طرح محسنین به طور متوسط دارای 2 حامی است.
وی تاکید کرد: حامیان در زمینه مسکن، جهیزیه، تهیه سبد غذایی و تحصیلی، برآورده کردن آرزوی ایتام مساعدت داشته اند و به یاری حامیان 110 نفر از افراد تحت پوشش به مشهد مقدش اعزام شدند.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.