مدیرعامل بیمه تجارت نو روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان زنجان افزود: این بیمه دریچه جدیدی برای بیمه کردن بخش های مختلف و جلوگیری از ورود خسارت ناشی کمبود ایمنی در محیط کسب و کار است.
محمد عباس زادگان افزود: بیمه تجارت نو با ارائه راهکار برای کاهش هزینه های سربار، بهبود مدیریت و استفاده از افراد حرفه ای، در تلاش برای افزایش بهره وری در محیط کسب و کار است.
وی یادآورشد: این بیمه در تلاش است تا حساسیت جامعه را نسبت به ایمنی محیط های کسب و کار و فعالیت مشاغل مختلف افزایش دهد.
عباس زادگان به نحوه عملکرد این بیمه اشاره و اظهار کرد: تمام کسانی که عضو این بیمه هستند و در بانک تجارت حساب بانکی دارند، در صورت وقوع حادثه ایریال می توانند بدون پرداخت هزینه ای، از خدمات درمانی و بیمارستانی در سریعترین زمان ممکن بهره مند شوند.
مدیرعامل بیمه تجارت نو راه اندازی این بیمه را یکی از اهداف بانک تجارت برای افزایش سرمایه و درآمد زایی بانک تجارت اعلام کرد و گفت: این بیمه طرح های جدیدی برای پوشش بیمه ای افراد و اقشار مختلف از جمله روستاییان پیش بینی کرده است.
وی بیمه بازنشستگی روستاییان را یکی از طرح های جدید این بیمه برشمرد و خاطر نشان کرد: روستاییان به 2 شکل می توانند از خدمات این بیمه در دوران بازنشتگی استفاده کنند، که یکی دریافت تمام پس انداز بیمه عمر و دیگری برخورداری از مستمری بازنشستگی است.
شرکت بیمه تجارت نو با سرمایه اولیه ثبت شده 2 هزار و500 میلیارد ریالی به پشتوانه سهامداران معتبر از قبیل بانک تجارت، پست بانک، شرکت های سرمایه گذاری غدیر و ایرانیان بر اساس پیش بینی های به عمل آمده در اردیبهشت سال 95، فعالیت خود را با ارائه خدمات تخصصی و نوین در رشته های مختلف بیمه ای به تمام اقشار مردم آغاز کرد.
3001
تهیه و انتشار: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.