بابک کریمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این نوع تفاهم نامه ها راه گشا خواهد بود و باعث افزایش همکاری های علمی، تبادل استاد، دانشجو و انجام پروژه های مشترک می شود.
رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان اظهار کرد: افزایش فرصت های آموزشی و پژوهشی از دیگر محورهای عقد این تفام نامه بشمار می رود.
کریمی با تشریح اهمیت عقد تفاهم نامه بین دانشگاهی، بیان کرد: هر دانشگاهی می تواند سطح فعالیت های علمی خود را با عقد تفاهم نامه بالا برده و بستری برای همکاری های علمی 2 طرفه فراهم کند.
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پایه یکی از مهمترین دانشگاه های کشور بشمار می آید، گفت: همه اعضای هیات علمی و دانشجویان در رسیدن دانشگاه به این جایگاه تاثیر بالایی دارند و باید همگی برای ارتقای سطح علمی دانشگاه، تلاش کنیم.
رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با اشاره به سفر رسمی هیات نمایندگان بلندپایه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به کشور آلمان، تصریح کرد: در این سفر 12 رییس دانشگاه و مرکز تحقیقاتی برتر کشور حضور داشتند و دانشگاه علوم پایه زنجان نیز یکی از اعضای این تیم بود.
کریمی ابراز کرد: این سفر به دعوت موسسه تبادلات آکادمیک آلمان انجام گرفت و هدف از آن افتتاح نخستین دفتر همکاری‌های علمی ایران در کشور آلمان و تسهیل این همکاری ها بود.
به گزارش ایرنا، دانشگاه آخن در نظام رتبه‌بندی کیو . اس (QS) دانشگاه‌های جهان رتبه 146 را دارا است و رشته شیمی این دانشگاه از نظر آکادمیک در بازه 75-51 دانشگاه برتر جهان قرار گرفته است.
3216/8068
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.