هدایت صفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق هماهنگی انجام گرفته، این خیر ماهیانه مبلغ 85 میلیون و 700 هزار ریال برای کمک به ایتام و خانواده های محسنین تحت تکفل خود به کمیته امداد شهرستان سلطانیه کمک می کند.
وی اظهار کرد: برنامه های متعددی برای حمایت از ایتام طی سال به ویژه ماه رمضان اجرا می شود و در این میان اجرای طرح اکرام به منظور مشارکت خیران در حمایت از ایتام نیازمند، بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.
صفری افزود: با مشارکت خیران در طرح اکرام زمینه تامین معاش ایتام تحت پوشش کمیته امداد فراهم و عزت نفس آنها احیاء می شود.
وی ابراز کرد: توسعه کمی و کیفی طرح های مشارکتی از جمله طرح اکرام جزو برنامه های مهم کمیته امداد این استان به شمار می رود و در این میان برای استفاده از ظرفیت اقشار مختلف مردم برای مشارکت در این طرح ها برنامه ریزی شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ادامه داد: با مشارکت مردم در برنامه های محرومیت زدایی کمیته امداد منابع مالی مورد نیاز برای خدمت رسانی اثربخش به خانواده های تحت حمایت این نهاد تامین می شود.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین برنامه های کمیته امداد در شهرستان ها در ایام ماه رمضان حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد است و به همین منظور پایگاه های حامی یابی طرح های اکرام و محسنین به ویژه در شب های قدر در مساجدها دایر است.
به گزارش ایرنا،بنا به گفته صفری، 13 هزار و 500 حامی با این نهاد در استان همکاری می کنند که طبق هدف گذاری انجام شده، این رقم طی سال جاری به 16 هزار حامی خواهد رسید.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.