در این بیانیه که تصویری از آن روز جمعه در اختیار ایرنا مرکز زنجان قرار گرفت ، آمده است: معمار کبیر انقلاب اسلامی با درهم پیچیدن بساط ظلم و ستم و عدالت ستیزی، نام و یاد خود را در دل های عاشقان اسلام و نظام جمهوری اسلامی برای همیشه به یادگار گذاشت.
این بیانیه می افزاید : حضرت امام خمینی(ره) ابر مرد تاریخ است که عاشقانش در جای جای میهن اسلامی ضمن تاسی به آرمان های الهی و اقتدا به سیره ولایی وی، با بزرگداشت یاد و خاطره ی آن بزرگ مرد، همه ساله عشق و ارادت خود را به ی به نمایش می گذارد.
این بیانیه می افزاید: بی شک عزت و اعتلای امروز اسلامی به رهبری جانشین بر حق امام خمینی(ره) حضرت آیت الله خامنه ای ، ثمره ی اقتدای مردم ایران به مکتب اسلام و سیره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است.
در بخش دیگری از این بیانیه ضمن اشاره به قیام خونین 15 خرداد 1342 که مقدمه ای بر تغییر معادلات سیاسی در منطقه و جهان شد، آمده است:قیام خونین 15 خرداد که به برکات همان هدایت و روشنگری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت،نه تنها موجب سست شدن پایه های حکومت ستم شاهی را فراهم کرد، بلکه زمینه احیاء تمدن بزرگ اسلامی در جهان را هموار ساخت.
این بیانیه با دعوت از احاد و اقشار مختلف ملت ایران برای حضور گسترده و پر شور در آئین های گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد را خواستار شده و بر همراهی برای تجدید میثاق با امام راحل عظیم الشان و تبعیت دوباره با ولی فقیه زمان مقامی عظمای ولایت و رهبری تاکید کرده است.
در پایان این بیانیه امده است: توسعه قدرت جمهوری اسلامی، بیداری اسلامی،افت قدرت سلطه و پدیدار شدن قطب قدرت اسلام در هندسه قدرت جهانی از واقعیات انکارناپذیری است که عبور سرافرازانه و افتخار آمیز ملت ایران و انقلاب اسلامی از پیچ تاریخی بزرگ و سرنوشت ساز حاضر را تضمین و نوید بخش ایجاد تمدن نوین اسلامی در آینده خواهد بود.
7320/8068
دریافت کننده: اعظم شامی *** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.