به گزارش ایرنا، سید بیوک موسوی روز چهارشنبه در کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی استان به حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اشاره کرد و افزود: مشارکت 50 درصدی مردم در انتخابات جزو آمال و آرزوها در خیلی از کشورها است، از این جهت همواره باید قدردان مشارکت گسترده و بیش از 70 درصدی مردم در انتخابات باشیم.
وی ادامه داد: ارائه خدمات شایسته، مهمترین اقدامی است که مسئولان می توانند در قبال این حضور مسئولانه، متعهدانه و حماسی مردم در انتخابات انجام دهند.
موسوی به برخی بداخلاقی ها در ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: سزاوار نبود در جلسات به گونه ای صحبت کنیم که گویی همه سران نظام و همه دولتمردان متخلفند، ولله اینگونه نیست، حالا ممکن است در هر جامعه چهار پنج نفر تخلفاتی را مرتکب شوند، ولی نباید به گونه ای رفتار کنیم که این مسائل سبب انشقاق در جامعه شود.
وی افزود: جامعه ما مبنی بر نظام اسلامی است و چنین نظامی باید تولید اخلاق کند و از بداخلاقی به دور باشد.
موسوی به برخی اظهارت در خصوص سند 2030 در ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: مطابق بررسی هایی که انجام شد، این سند مشکلاتی چندانی نداشت و اگر به طور احتمال دچار نارسایی هایی هم بود، نباید با آن نوع بد اخلاقی ها، یک دولت در نظام اسلامی را به عنوان دولت فاسد و فاجر نشان دهیم.
وی افزود: چرا شعری را می گوییم که در قافیه اش بمانیم، واقعا می خواهیم با این اظهارات چه چیزی را ثابت کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به پرهیز از شبیه سازی تاریخی در تحلیل شرایط تاکید کرد و گفت: همه فعالان عرصه سیاست در کشور جزو فرزندان و نیروهای نظام هستند و نباید صف بندی یزیدی- حسینی در کشور درست کنیم.
وی تصریح کرد: تلاش ما این بود تا در ایام انتخابات احترام و حرمت همه افکار و اندیشه ها حفظ شود، ولی بروز برخی بد اخلاقی ها در شأن پایتخت شور و شعور حسینی نبود.
موسوی با بیان اینکه همه رأی هایی که مردم به صندوق ها ریختند،حلال بود، خاطرنشان کرد: امیدوارم در انتخابات بعدی طوری رفتار کنیم تا حرمت عناوینی همچون پایتخت شور و حسینی در استان حفظ شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه و نقش نیروی انسانی در تحقق توسعه و پیشرفت یک جامعه اشاره کرد و گفت: این معادن نیستند که سبب توسعه می شوند بلکه منابع انسانی هستند که پایه و اساس پیشرفت و توسعه یک منطقه هستند.
موسوی به ضرورت توجه به تقویت اقتصاد گردشگری در استان تاکید کرد و افزود: در طراحی برنامه های فرهنگی همچون برگزاری هفته های فرهنگی زنجان در سایر نقاط کشور باید دغدغه هایی مانند معرفی ظرفیت های گردشگری استان و تبدیل آن از یک معبر به مقصد گردشگری مورد توجه قرار گیرد.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.