اسماعیل بیات روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر فعالیت های اقتصادی دولت در ایجرود از سال 92، افزود: اجرای خط انتقال برای تامین آب مورد نیاز صنایع سنگین با بودجه بیش از 370 میلیارد ریال و پیشرفت 75 درصدی و سرمایه گذاری 6 هزار و 858 میلیارد ریالی در بخش صنعت از جمله فعالیت دولت در این شهرستان به شمار می رود.
فرماندار ایجرود اظهار کرد: سرمایه گذاری در بخش اصناف 980 میلیارد ریال، صدور 15 فقره مجوز تاسیس، توسعه و بهره برداری با اشتغال چهار هزار و 794 نفر و سرمایه گذاری 6 هزار و 818 میلیارد ریالی و صدور 10 فقره پروانه اکتشاف با 15 میلیارد ریال سرمایه گذاری، همچنین ایجاد شغل برای 450 نفر و صدور پنج فقره پروانه بهره برداری معدن با ایجاد شغل برای 385 نفر از دیگر اقدامات دولت یازدهم در بخش اقتصاد محسوب می شود.
بیات با اشاره به دیگر خدمات شایسته دولت تدبیر و امید در شهرستان ایجرود، گفت: در حوزه اعتبارات، راه و شهرسازی، آب شرب و گازرسانی، دولت توانسته است تا میزان اعتبارات مصوب شهرستان از محل منابع مختلف بودجه ای را به مبلغ یک هزار میلیارد ریال مصوب کند.
فرماندار ایجرود با اشاره به تخصیص بودجه 490 میلیارد ریالی دولت برای بهسازی و احداث راه های ارتباطی ایجرود، تصریح کرد: افزایش هشت درصدی حجم مخازن و 50 درصدی تولید آب شرب و کاهش بیش از 40 درصدی هدر رفت برق مصرفی در این حوزه از دیگر خدمات دولت به شمار می رود.
وی با تاکید بر توسعه تمام بخش های روستایی، گفت: رشد 41 درصدی نصب انشعابات گاز روستایی، رشد درصدی شبکه آب شرب روستایی، افزایش رشد پنج درصدی روستاهای تحت پوشش و پوشش 80 درصدی لوله کشی گاز به روستا ها از جمله خدمات دولت در حوزه روستایی بوده است.
بیات با اشاره به فعالیت های عمرانی دولت در روستاها و شهرهای ایجرود، تاکید کرد: اجرای پروژه های بهبود عبور و مرور درون شهری و ترافیکی در شهرهای حلب و زرین آباد، همچنین اختصاص بودجه برای امور دهیاری ها از عملکردهای دولت در این حوزه محسوب می شود.
فرماندار ایجرود با اشاره به کارهای انجام شده در بخش کشاورزی و منابع طبیعی، گفت: اجرای بیش 414 طرح کشاورزی و ایجاد اشتغال برای بیش از 450 نفر، جذب بودجه خرید 144 دستگاه کمباین و تراکتور، بهره برداری از شبکه آبیاری و زهکشی پایاب سد گلابر، اجرای 120 هکتار آبیاری تحت فشار در پایاب سد سفید کمر و اجرای 380 هکتار آبیاری تحت فشار در زمین های کشاورزان از سال 92 از جمله عملکرد دولت در این بخش است.
وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در سطح شهرستان ایجرود، خاطرنشان کرد: افتتاح و راه اندازی بخش دیالیز، احداث و اتمام واحد زایمان طبیعی، احداث پانسیون چهار واحدی در بیمارستان ایثار و آغاز عملیات احداث 13 ساختمان خانه بهداشت مرکز درمانی و پانسیون پزشکان از دیگر کارهای دولت در بخش بهداشت و درمان به شمار می رود.
به گزارش ایرنا، تثبیت هفت هزار و 100 فرصت شغلی متزلزل و ایجا هشت هزار و 678 فرصت شغلی جدید در استان زنجان، ثمره فعالیت دولت یازدهم در سال 95 برای تحقق اقتصاد مقاومتی در زنجان محسوب می شود.
ایجرود یکی از شهرستانهای استان زنجان به مرکزیت زرین‌آباد است.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.