داود کارگرزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی سال گذشته و با همکاری شهرداری بخش عمده تجهیزات بازی موجود در پارک ها، تعویض و یا اصلاح شد و مراحل نصب و بهره برداری از این تجهیزات نیز با حضور شرکت های بازرسی ذی صلاح مورد بازرسی و نظارت قرار خواهد گرفت.
وی اظهار کرد: پس از تایید تمامی مراحل ( ساخت، نصب و بهره برداری ) نسبت به صدور مجوز بهره برداری از تجهیزات بازی موجود در پارک ها اقدام خواهد شد.
کارگرزاده افزود: :موضوع استاندارد سازی تجهیزات بازی پارک ها و تجهیز شهر بازی ها به ترتیب، طی سال های 85 و 87 اجرایی شده است و تاکنون بازرسی و نظارت بر وسایل بازی از سوی کارشناسان ذی صلاح به صورت مستمر ادامه دارد.
وی بیان کرد: تجهیزات بازی فاقد مجوز استاندارد خطر آفرین بوده و چه بسا می تواند منجر به ایجاد حوادث و عواقب ناخوشایندی برای استفاده کنندگان به ویژه کودکان شود.
مدیر کل استاندارد استان زنجان خاطرنشان کرد: این اداره کل با توجه به شرح وظایف تعیین شده در بخش های مختلف نسبت به نصب و استقرار تجهیزات بازی استاندارد در پارک ها، حساسیت ویژه ای دارد و موارد را با دقت بررسی و رصد می کند.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده : رویا رفیعی
6085/7320
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.